ثبات در جایگاه جدولی؛ اول از آخر؛ ماشین با همان فرمان، در مسیر دره (عکس)؛ ماشین سازی نیم فصل اول لیگ دسته یک را مثل فصل گذشته در لیگ برتر با رتبه آخر به پایان رساند.
به گزارش ورزش، فوتبال تبریز بعد از سالها در لیگ بیستویکم با یک سهمیه حضور پیدا کرد؛ این اتفاق با سقوط ماشین سازی به لیگ یک رخ داد تا سرخپوشان تنها نماینده شهری باشند که چند سال پیش با حضور همزمان تراکتور، گسترش و ماشین بیشترین نماینده را در بین تیمهای شهرستانی در لیگ برتر داشت.
ماشین سازی سقوط کرد تا تراکتور تنها بماند؛ در حالیکه مدیریت باشگاه قول بازگشت به لیگ برتر را در آیندهای نزدیک داده بود، سبزپوشان فوتبال تبریز حضوری ناامید کننده در لیگ دسته یک داشتند و دور رفت را با 5 امتیاز از 18 بازی به پایان رساندند. آنها 12 بازی را باختند و 42 گل خوردند!
این روزها همه توجهات در فوتبال آذربایجان به تراکتور و مسائل این تیم است ولی اوضاع در ماشین سازی هم بهشدت خراب است. این تیم بدون کسب حتی یک برد، نیم فصل اول را به پایان رساند و فاصله امتیازیاش با تیمهای بالاتر به حدی است که کامبک در نیم فصل دوم را خیلی سخت کرده و فرار از سقوط، احتمالی با ضریب وقوع بسیار پایین برای ماشین بهحساب میآید.
ماشین فصل را با اکبرپور شروع کرد ولی این مربی با توجه به اوضاع نابسامان خیلی زود به همکاری خود پایان داد. در ادامه راه یونس قربانی، مالک این باشگاه، میثم مصائبی را بهعنوان مدیرعامل انتخاب کرد که این انتخاب حواشی بسیاری به همراه داشت و آخرین مورد آن را هم در آخرین بازی نیم فصل شاهد بودیم و تیم به دلیل پرداخت نشدن پول اتوبوس، چند ساعتی در تهران معطل شد. شاید ثبات چیز خوبی در فوتبال باشد ولی ثبات در رتبه جدولی نسبت به فصل گذشته (اول از آخر) اتفاق شیرینی برای نماینده دسته اولی فوتبال تبریز نیست و به نظر میرسد که با تدوام این شرایط به سقوطی دیگر برای این تیم در پایان فصل منجر شود.
پاسخ ها