دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هافبک اراکی ها آماده گل سازی دوباره مقابل فولاد(عکس)

هافبک آلومینیوم به دنبال تکرار نمایش خوب دور رفت مقابل فولاد و پاس گل دوباره در این دیدار است.

به گزارش ورزش، آلومینیوم اراک این روزها اردوی نیم‌فصل خود را در تهران برپا کرده و با انجام تمرینات‌شان زیر نظر رسول خطیبی به دنبال تداوم روند خوب دور رفت است و بازیکنان این تیم نیز به دنبال نگه داشتن آمادگی بدنی خود در شرایط ایده‌آل هستند تا بتوانند عملکردی که تاکنون داشته‌اند را دنبال کنند.

محمد علی‌نژاد که یکی از بازیکنان موثر آلومینیوم در دور رفت لیگ برتر بود، در تمرینات اراکی‌ها با انگیزه خاصی کارش را دنبال می‌کند و به دنبال این است تا بتواند عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشته باشد، این بازیکن دیروز هم مقابل شهرخودرو بازی خوبی به‌نمایش گذاشت.

هافبک اراکی‌ها آماده گل‌سازی دوباره مقابل فولاد(عکس)

وینگر چپ آلومینیوم در تقابل روز گذشته مقابل شهرخودرو از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و پس از ورودش علاوه بر خلق موقعیت، توانست یک پنالتی هم بگیرد و تیمش را به یک گل در این مسابقه دوستانه برساند.

علی‌نژاد در نیم‌فصل اول توانست دو پاس گل مهم مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس بدهد، او انگیزه زیادی دارد با شروع دوباره لیگ برتر و تقابل برگشت با فولادی‌ها، نمایش دور رفت را داشته باشد و گلزنی کند یا مثل قبل هم‌تیمی‌هایش را در این فرصت قرار بدهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋