دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت سوارز به نوکمپ؛ به ژاوی هم تلفن می کند؟

بازگشت سوارز به نوکمپ؛ به ژاوی هم تلفن می‌کند؟

ال پیستولرو بی‌تاب گلزنی؛ بازگشت سوارز به نوکمپ؛ به ژاوی هم تلفن می‌کند؟؛ لوئیس سوارز بعد از جدایی از بلوگرانا امروز برای سومین بار برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت و این بار ژاوی را روی نیمکت تیم سابقش می‌بیند.

به گزارش ورزش دیدار امروز بارسا و اتلتیکو در نوکمپ از حیث بازگشت سوارز به نوکمپ جالب توجه خواهد بود. او تابستان 2020 با بی مهری بارسا و پس از 6 فصل درخشان راهی اتلتیکومادرید شد. جدایی اشک‌بار و تعجب برانگیز که زمان نشان داد به ضرر بارسلونا بود.

بازگشت سوارز به نوکمپ؛ به ژاوی هم تلفن می‌کند؟

سوارز فصل گذشته نیز به نوکمپ آمد و برابر بارسا قرار گرفت ولی ورزشگاه به دلیل شیوع کرونا خالی از تماشاگر بود. امشب اما نوکمپ فضایی کاملا متفاوت خواهد داشت و ستاره اروگوئه‌ای پس از یک سال‌ و‌ نیم، برای اولین بار با هواداران بارسا روبه‌رو می‌شود.

سوارز در بازی رفت فصل جاری خوش درخشید و در برتری 2-0 اتلتیکو یک گل زد و یک پاس گل هم داد. او البته ژست گلزنی همیشه را نگرفت و ترجیح داد چندان خوشحالی نکند ولی حرکتی کنایه آمیز هم از خود خطاب به رونالد کومان نشان داد.

بازگشت سوارز به نوکمپ؛ به ژاوی هم تلفن می‌کند؟

او در مورد ژست تلفنی پس از گلزنی خود گفت:« این حرکت کنایه به کومان نبود. برای دوستان و آشنایانی بود که شماره مرا دارند و نیز برای فرزندانم. در واقع یک نوع شوخی بود.»

شرایط بارسا امشب کاملا متفاوت خواهد بود. کومان نزدیک به 4 ماه پیش برکنار شد و ژاوی روی نیمکت آبی‌و‌اناری‌ها حضور دارد. کسی که سوارز برای او احترام ویژه‌ای قائل است و فصل 14-2015 در بارسا سه‌گانه را با هم جشن گرفتند:« ژاوی پتانسیل بالایی دارد و مطمئنم بارسا با او به دوران اوج خود بر می‌گردد.»

بازگشت سوارز به نوکمپ؛ به ژاوی هم تلفن می‌کند؟

پیش بینی‌ها بر این است که امروز سوارز در نوکمپ با استقبال هواداران بارسا روبه‌رو شود و خودش نیز گفته است که اگر گلزنی کند، هرگز خوشحالی نخواهد کرد.

بدون‌شک امشب باید منتظر صحنه‌هایی جذاب در نوکمپ باشیم که سوارز در آن نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋