دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک دهه صلابت برای سیمئونه

چالش سبک‌ها؛ ژاوی، هشتمین مانع؛ یک‌ دهه صلابت برای سیمئونه؛ دیه‌گو سیمئونه امشب یک بار دیگر برابر بارسلونا قرار می‌گیرد و ژاوی هشتمین مربی آبی‌‌‌اناری‌هاست که در یک دهه اخیر ال‌چولو را به چالش می‌کشد.

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک‌ دهه صلابت برای سیمئونه

به گزارش ورزش، امروز از ساعت 18.45 در نوکمپ بارسلونا میزبان اتلتیکو است. حساس‌ترین بازی هفته 23 لالیگا که جدالی بین دو سبک و ایده کاملا متفاوت فوتبالی است. مبحثی که ژاوی و دیه‌گو سیمئونه، هر دو در نشست خبری دیروز خود به آن اشاره کردند.

سیمئونه در نیمه‌های فصل 12-2011 بود که به‌عنوان سرمربی اتلتیکو برگزیده شد و در 10 سال گذشته با هفت مربی بارسا روبه‌رو شده و ژاوی هشتمین مربی بارسلوناست که امروز برابر ال‌چولو قرار می‌گیرد. در یک دهه گذشته هر اندازه سیمئونه جایگاهی مستحکم در اتلتیکو داشته، بارسا شرایطی متفاوت با مربیانش را تجربه کرده است.

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک‌ دهه صلابت برای سیمئونه

سیمئونه برابر بارسا و مربیانش اغلب شکست خورده اما در 5 بازی اخیر هرگز برابر بارسا باختی را تجربه نکرده و در 3 بازی متوالی نیز دروازه اتلتیکو بسته مانده است.

اولین بار سیمئونه برابر بارسای پپ گواردیولا قرار گرفت. بهترین بارسلونای تاریخ که به‌تازگی شش‌گانه را فتح کرده بود و برابر این تیم بازنده شد. فصل بعد او دو بار برابر بارسایی قرار گرفت که تیتو ویلانوا را روی نیمکت خود می‌دید و هر دو بار نیز شکست خورد.

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک‌ دهه صلابت برای سیمئونه

فصل 14-2013 تاتا مارتینو مربی بارسلونا شد و سیمئونه بهترین نتایج را برابر بارسا کسب کرد. 6 رویارویی که حاصلش  5 تساوی و یک برد بود. تساوی روز پایانی لالیگا در نوکمپ برای سیمئونه و اتلتیکو طعم قهرمانی لالیگا را داشت و تنها برد سیمئونه برابر مارتینو نیز به‌منزله صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود.

سپس لوئیز انریکه بین سال‌های 2014 تا 2017 هدایت بارسا را قبول کرد. 12 مصاف بین سیمئونه و انریکه و حاصل آن یک برد برای سیمئونه، 2 تساوی و 9 باخت بود. همان یک پیروزی باعث شد اتلتیکو فصل 16-2015 راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شود.

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک‌ دهه صلابت برای سیمئونه

ارنستو والورده سال 2017 جانشین انریکه شد و او 6 بار برابر اتلتیکوی سیمئونه قرار گرفت. حاصل کار یک برد برای اتلتیکو، دو تساوی و سه باخت بود. پیروزی اتلتیکو در نیمه‌نهایی سوپرکاپ ژانویه 2020 باعث برکناری والورده شد.

سپس کیکه ستین و رونالد کومان روی نیمکت بارسا نشستند. سیمئونه بارسای سیتین را مغلوب کرد و در 3 رویارویی با کومان نیز 2 برد و یک تساوی را کسب کرد.

امشب و برابر بارسای ژاوی حاصل کار چه خواهد بود؟

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک‌ دهه صلابت برای سیمئونه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋