دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت قایدی به تمرینات شباب الاهلی (عکس)

مهدی قایدی با حضور در تمرینات شباب الاهلی، خودش را برای دیدار امروز آماده کرد.

به گزارش ورزش، ابتلا به ویروس کرونا در بدترین زمان ممکن باعث شد تا مهدی قایدی شانس حضور در دو بازی ملی برابر عراق و امارات را از دست بدهد. باشوی کوچک که با توجه به غیبت بازیکنانی نظیر سردار آزمون می‌توانست یکی از نفرات مدنظر اسکوچیچ باشد، فیفا دی اخیر را از دست داد.

بازگشت قایدی به تمرینات شباب الاهلی (عکس)

این بازیکن پس از منفی شدن تست کرونایش راهی امارات شد تا در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کند. قایدی در این مدت زیر نظر کادرفنی این تیم و در صدر آنها، مهدی علی تمرینات خود را سپری کرد و برای بازگشت به میادین خودش را آماده می‌کند.

قایدی که شایعاتی درخصوص علاقه باشگاه سلتیک به جذب او نیز منتشر شده بود، می‌تواند در دیدار امروز شباب الاهلی برابر تیم قعرنشین الامارات به میدان برود و شانس خود را برای گلزنی امتحان کند.

بازگشت قایدی به تمرینات شباب الاهلی (عکس)

شباب الاهلی در نقل و انتقالات زمستانی حضور فعالی داشت و چندین بازیکن جدید از جمله اولسن، گوستاوو، کارتابیا و کایکیه سوارز را به‌خدمت گرفت تا در ادامه فصل و لیگ قهرمانان آسیا، حضور پرقدرتی داشته باشد.
 

با توجه به وضعیت الامارات در جدول رده بندی، قایدی می‌تواند شانس خود را برای گلزنی امتحان کند و باید دید مهدی علی از این بازیکن ایرانی خود در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋