دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فکر ستاره رئال مادرید را بهم ریختند

فکر ستاره رئال مادرید را بهم ریختند

نمایش ضعیف وینی؛ فکر ستاره رئال مادرید را بهم ریختند!؛ وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید نمایش ضعیفی در دیدار مقابل بیلبائو از خود ارائه داد.

به گزارش ورزش، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از رویکرد وینیسیوس جونیور در شکست کوپا دل‌ری مقابل اتلتیک بیلبائو ناراضی بوده است. این ستاره برزیلی و 21 ساله نتوانست بهترین عملکرد خود را در سن مامس به‌نمایش بگذارد و درست بعد از یک ساعت از گذشته جریان مسابقه، توسط کارلو آنچلوتی تعویض شد. در واقع قبل از تعویض، وینیسیوس تاثیر چندانی در زمین نداشته و به نظر می‌رسید از خطاهای متعددی بازیکنان حریف عصبی شده بود. این بازیکن در موارد متعدد به داور اعتراض کرده و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار نداشت.

 

فکر ستاره رئال مادرید را بهم ریختند

 

نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد کارلو آنچلوتی پیش از شروع بازی به وینیسیوس هشدار داده بود که در صورت خشونت بازیکنان حریف نیز آرامش خود را حفظ کرده و تنها به فکر درخشش در ترکیب رئال مادرید باشد. حتی داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید نیز دقایقی قبل همین موضوع را به وینیسیوس تاکید کرده بود، اما در نهایت او عصبی شده و نتوانست نمایش همیشگی خود را ارائه دهد.

 

دنی گارسیا، هافبک میانی بیلبائو هم در نبرد فیزیکی و هم روحی با وینیسیوس پیروز شده و این ستاره جوان را از جریان بازی خارج کرده بود. وینیسیوس که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی برزیل خسته به نظر می‌رسید، نتوانست مانند دیگر بازی‌های فصل جاری درخشان ظاهر شود و در نهایت رئال مادرید با شکست در این دیدار شانس فتح اولین عنوان قهرمانی فصل خود را از دست داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋