دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این بازیکن مقابل استقلال بمب انگیزه است (عکس)

هافبک هجومی تیم پیکان انگیزه زیادی برای رویارویی با استقلال و فرهاد مجیدی دارد.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال پیکان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی عصر سه‌شنبه میهمان استقلال تهران است. این مسابقه برای خودروسازان اهمیت ویژه‌ای دارد.


پیکان که امسال با ترکیبی جوان توانسته نتایج خوبی به‌دست آورد، حالا برای دیدار با استقلال آماده می‌شود. یکی از بازیکنان جوان پیکان که انگیزه زیادی برای بازی با استقلال خواهد داشت محمدحسین فلاح است.


فلاح 21 ساله که در پایه‌های استقلال رشد کرد و در تیم بزرگسالان این باشگاه هم حضور داشت، توسط فرهاد مجیدی کمتر به بازی گرفته شد و به همین‌خاطر ابتدای فصل به پیکان پیوست. او که امسال گل‌های زیبا و حساسی برای پیکان زده، حالا خودش را برای مسابقه با استقلال هم آماده می‌کند.

این بازیکن مقابل استقلال بمب انگیزه است (عکس)

این بازیکن مقابل استقلال بمب انگیزه است (عکس)


با توجه به این‌که علیرضا کوشکی وینگر پیکان نیز جدا شده و به فولاد رفته، حالا فلاح شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی خودروسازان خواهد داشت و اگر او با صلاح‌دید مجتبی حسینی در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد، قطعا تمام تلاشش را برای خودنمایی مقابل استقلال و فرهاد مجیدی به‌کار خواهد گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋