دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش جالب مدافع بارسلونا به خبر تلخ ژاوی

متعهد تا پایان فصل؛ واکنش جالب مدافع بارسلونا به خبر تلخ ژاوی؛ علی‌رغم تصمیم غیرمنتظره ژاوی، دنی آلوس قصد دارد تا پایان فصل برای موفقیت بارسلونا تلاش کند.

واکنش جالب مدافع بارسلونا به خبر تلخ ژاوی

به گزارش ورزش، بارسلونا در بازار نقل و انتقالات زمستانی چهار بازیکن جدید جذب کرد، اما قوانین یوفا تنها اجازه اضافه شدن نام سه بازیکن را به لیست برای رقابت‌های اروپایی می‌دهد. بر همین اساس باید از بین دنی آلوس، فران تورس، آداما ترائوره یا پیرآمریک اوبامیانگ، یک نفر از لیست بارسلونا برای رقابت‌های لیگ اروپا کنار گذاشته می‌شد. ابتدا به نظر می‌رسید این اتفاق برای آداما ترائوره رخ دهد، اما ژاوی در نهایت تصمیم به خط زدن نام مدافع برزیلی و باتجربه خود از لیست گرفت.

 

واکنش جالب مدافع بارسلونا به خبر تلخ ژاوی

 

نشریه اسپورت مدعی شد ژاوی، سرمربی بارسلونا مستقیما با دنی آلوس تماس گرفته تا درباره تصمیمش برای کنار گذاشتن نام او از لیست تیم لیگ اروپا توضیح دهد. مصدومیت آنسو فاتی و نامعلوم بودن آینده عثمان دمبله، ژاوی تصمیم گرفت از همه مهاجمان خود در لیست بارسلونا در لیگ اروپا استفاده کند و به همین علت چاره‌ای جز حذف نام دنی آلوس از لیست نبود.

 

به نظر می‌رسد مدافع برزیلی نیز در خلال همین تماس تصمیم ژاوی را پذیرفته و به سرمربی جوان بارسلونا قول داده در ادامه فصل با نهایت تعهد در میدان حاضر شده و برای موفقیت این باشگاه در لالیگا مبارزه کند.

 

قرارداد دنی آلوس 38 ساله با باشگاه بارسلونا تنها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، اما او در تلاش برای رضایت ژاوی و ماندن در این تیم برای یک فصل دیگر است. در نهایت هدف این بازیکن حضور در لیست تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 قطر است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋