دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهدی رحمتی دوباره در مستطیل سبز (عکس)

این‌بار نه دروازه‌بان بلکه یک دفاع راست!؛ مهدی رحمتی دوباره در مستطیل سبز (عکس)؛ سنگربان سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و استقلال بعد از خداحافظی از میادین برای نخستین‌بار در زمین حاضر شده و دقایقی بازی کرد.

به گزارش ورزش یکی از چهره‌های ویژه دوئل خیرخواهانه و یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند بدون‌تردید سیدمهدی رحمتی بود؛ سنگربان باتجربه‌ای که به‌تازگی 39 سالگی‌اش را به اتمام رسانده و بعد از یک فصل حضور روی نیمکت شهر خودرو، لیگ بیست‌و ‌یکم را دور از میادین فوتبالی دنبال می‌کند.

رحمتی که در سکوت و بدون تشریفات خاصی از مستطیل سبز خداحافظی کرد، برای نخستین‌بار تصمیم گرفت تا در دوئل یادبود انصاریان و میناوند به میادین بازگردد و دقایقی در نیمه دوم این مسابقه تشریفاتی به میدان رفت.

مهدی رحمتی دوباره در مستطیل سبز (عکس)

جالب آن‌که مهدی رحمتی برخلاف همیشه که او را در درون دروازه می‌دیدیم، در قامت دفاع راست بازی کرد؛ همان پستی که او بارها گفته بود ابتدا فوتبالش را در آ‌ن‌جا آغاز کرده و سپس به دروازه‌بانی علاقه‌مند شده است.

در حاشیه برگزاری مسابقه هم مهدی رحمتی با هم‌بازیان سابق خود گپ‌و‌گفت صمیمی داشت و برای دقایقی به شوخی با خداداد عزیزی پرداخت که سوژه عکاسان خبری نیز شد.

مهدی رحمتی دوباره در مستطیل سبز (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋