دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سوت دیدار استقلال و پیکان در دست بیژن حیدری

سوت دیدار استقلال و پیکان در دست بیژن حیدری

بیژن حیدری به‌عنوان داور دیدار حساس استقلال و پیکان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انتخاب شد.

به گزارش ورزش، سوت دیدار حساس استقلال و پیکان از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به بیژن حیدری سپرده شد. داوری که کار قضاوتش را از سال ۱۳۷۸ استارت زد و از سال ۱۳۸۵ درجه ملی‌اش را گرفت. او که پیش از این دیدار حساس استقلال و سپاهان در رقابت‌های لیگ بیست‌و‌یکم را برای آبی‌پوشان سوت زده، حالا یک بار دیگر برای تیم مجیدی سوت خواهد زد. ‌مهدی عالیقدر و ایوب غلام‌نژاد نیز او را در امر این قضاوت یاری می‌کنند.

بیژن حیدری در سال‌های گذشته دیدارهای زیادی را برای استقلال قضاوت کرده که در آخرین مورد، آبی‌ها با تک گل جعفر سلمانی از سد سپاهان عبور کردند. این قاضی با تجربه هم‌چنین دیدار فینال جام حذفی فصل گذشته میان استقلال و فولاد را سوت زد که با برتری شاگردان نکونام در ضربات پنالتی به پایان رسید و جام از دست آبی‌ها پرکشید. 

پیش از آن، حیدری در هفته 29 لیگ بیستم، دیدار استقلال و نساجی‌ در قائمشهر را سوت زد که آبی‌ها با نتیجه 3 بر یک برنده از زمین خارج شدند.‌ استقلال قبل از آن و در هفته یازدهم لیگ برتر بیستم با هدایت محمود فکری موفق شد تراکتور تبریز را در یادگار امام تبریز با قضاوت بیژن حیدری با سه گل شکست بدهد. 

چهارمین بازی استقلال در این یک سال گذشته که با قضاوت بیژن حیدری برگزار کرده و در آن برنده شد بازی هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر نوزدهم مقابل سپاهان در تهران بود که آبی‌ها با وجود اخراج رضاوند در دقیقه 44، موفق به کسب پیروزی با نتیجه 2 بر یک شدند.

سوت دیدار استقلال و پیکان در دست بیژن حیدری

بیژن حیدری در هفته نوزدهم لیگ برتر نوزدهم هم قضاوت دربی برگشت را برعهده داشت. بازی که ارسلان مطهری هر دو گل استقلال را به ثمر رساند تا مسابقه حساس دو تیم در پایان بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

اما ششمین قضاوت بیژن حیدری در طول یکی دو سال گذشته برای تیم استقلال دیدار هفته نهم لیگ نوزدهم در تبریز مقابل تراکتور بود. بازی که شیخ دیاباته هت‌تریک کرد و علی کریمی زننده آخرین گل استقلال به تراکتور بود. در آن دیدار استقلال با هدایت استراماچونی به میدان رفت.

البته حیدری در جام حذفی نیز دیدارهایی را برای استقلال سوت زده که می‌توان به جدال با سایپا در زمان مربیگری وینفرد شفر اشاره کرد که در آن بازی حیدری دو پنالتی برای آبی‌ها اعلام کرد و حتی سارفو مدافع سایپا را نیز از زمین بازی اخراج کرد اما در نهایت تیم شفر در ضربات پنالتی مغلوب تیم علی دایی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به‌طور کلی بیژن حیدری تاکنون و فقط در لیگ برتر 15 بار دیدارهای استقلال را سوت زده که حاصل آن 9 برد برای آبی‌ها، 4 تساوی و 2 شکست بوده است که البته با احتساب دیدارهای جام حذفی این آمار افزایش پیدا می‌کند و باید 2 شکست برابر سایپا و فولاد در ضربات پنالتی را نیز به این آمار افزود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋