دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساختار تازه لیگ فوتسال؛ فینال زودرس در نیمه نهایی؟

دو تیم معترض به‌ نحوه قرعه‌کشی فوتسال زنان؛ ساختار تازه لیگ فوتسال؛ فینال زودرس در نیمه‌نهایی؟؛ مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان ایران در شرایطی دنبال خواهد شد که احتمال وجود برخورد تیم‌های صدرنشین مرحله گروهی در مرحله نیمه‌نهایی وجود دارد.

ساختار تازه لیگ فوتسال؛ فینال زودرس در نیمه‌نهایی؟

به گزارش ورزش 4 مسابقه معوقه تنها فاصله تا شروع بسته شدن رسمی پرونده مسابقات مرحله گروهی لیگ فوتسال زنان 1400 و آغاز دیدارهای مرحله حذفی است؛ البته که 4 مسابقه باقی‌مانده تاثیری در شرایط جدولی تیم‌ها نخواهد گذاشت و تکلیف 8 تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی نیز مشخص است.

بازی‌های مرحله یک‌چهارم‌ نهایی:

بازی 1: مس رفسنجان - پالایش نفت آبادان
بازی 2: ملی حفاری اهواز - بوتا پلاس ایرانیان
بازی 3: پویندگان صنعت فجر شیراز - پیکان تهران
بازی 4: فرهان ملارد - نصر فردیس کرج

البته هنوز رسماً زمان برگزاری بازی‌ها مشخص نشده چرا که سازمان لیگ منتظر تصمیم تیم ملی فوتسال زنان روسیه برای سفر به تهران بوده و در صورت انجام سفر، مرحله حذفی 6 اسفند آغاز شده و در غیر این‌صورت، هفته پایانی مسابقات مرحله گروهی بهمن‌ماه دنبال خواهد شد.

ساختار تازه لیگ فوتسال؛ فینال زودرس در نیمه‌نهایی؟

نکته جالب‌توجه اما مرحله بعدی این رقابت‌هاست؛ جایی که بعد از انجام دوئل رفت و برگشت در مرحله یک‌چهارم نهایی، تکلیف 4 تیم برتر نیمه‌نهایی مشخص می‌شود و در آن مقطع طبق جدول برگزاری مسابقات، برنده دیدار اول و سوم باید به مصاف هم بروند. در واقع این احتمال وجود دارد که صدرنشینان گروه اول و دوم (پالایش نفت آبادان و پیکان تهران) پیش از مرحله فینال و در نیمه‌نهایی مقابل هم صف‌آرایی کنند!

اتفاقی که روی کاغذ محتمل است و مورد بسیار عجیبی به نظر می‌رسد، چرا که دو تیم با صدرنشینی در مرحله گروهی امیدوار به آن بودند تا مسیر بهتری را تا فینال مسابقات طی کنند اما حالا ساختار برگزاری رقابت‌ها به گونه‌ای است که این اتفاق میسر نبوده و احتمال شکل‌گیری فینال زودرس در مرحله نیمه‌نهایی وجود دارد.

جالب آن‌که تیم‌های فوتسال زنان پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان نیز به این رویه سازمان لیگ معترض بوده و خواستار بررسی دوباره ساختار برگزاری بازی‌ها هستند که البته بعید است این مسئله مورد تایید سازمان لیگ قرار گیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋