دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میلان پیروز نشد، ما شکست خوردیم

میلان پیروز نشد، ما شکست خوردیم

سمیر هندانوویچ:؛ میلان پیروز نشد، ما شکست خوردیم!؛ سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر معتقد است بازیکنان این تیم برتری در دربی را به میلان هدیه داده‌اند.

به گزارش ورزش، دیشب اینتر در شرایطی که تا دقیقه 75 از میلان پیش بوده و عملکرد بهتری از حریف داشت، به یکباره دچار افت شدیدی شد و اولیویه ژیرو با دو بار گلزنی، زمینه برتری شیرین روسونری را پدید آورد. سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر که در صحنه گل دوم عملکرد چندان خوبی نداشت، در مورد عملکرد نراتزوری در این دیدار و البته اشتباهات متوالی بازیکنان این تیم در دقایق پایانی دربی صحبت کرد.

 

سمیر هندانوویچ گفت: "همه اتفاقات این دربی توسط بازیکنان اینتر رقم خورد. در واقع این میلان نبود که به برتری دست یافت و بلکه بیشتر این اینتر بود که شکست خورد. ما در طول بازی، جریان مسابقه ‌‌را در اختیار داشته، خوب بازی کردیم و بازیکنان میلان را به سمت دروازه خودشان راندیم.

 

میلان پیروز نشد، ما شکست خوردیم

 

سپس سعی کردیم در نیمه دوم منتظر گلزنی از روی موقعیت‌های خود در ضدحملات باشیم، اما توپ‌های زیادی را ‌مقابل حریف از دست داده و در نهایت به همین علت هم مجازات شدیم. در 15 دقیقه پایانی مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم، اما نکات مثبتی نیز در این‌ بازی وجود داشت، زیرا ما فرصت‌های گلزنی بیشتری داشتیم و  به غیر از آن 15 دقیقه آخر مسابقه، مانند اینتر همیشگی بازی کردیم.

 

صحنه گل دوم میلان؟ هر گاه دروازه یک سنگربان باز می‌شود، او فرصت داشته در آن صحنه عکس العمل بهتری از خود نشان دهد. ما باید عملکرد تیم در 15 دقیقه آخر مسابقه را دوباره تماشا کرده و متوجه شدیم چرا این همه مرتکب اشتباهات متوالی برابر میلان شدیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋