دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سید صالحی: همه بازی های ما در مشهد فینال است

سید صالحی: همه بازی‌های ما در مشهد فینال است

مدیر فنی شهر خودرو می‌گوید تمام عوامل این مجموعه در تلاش هستند هرچند سخت اما نماینده مشهد را در لیگ نگه دارند.

به گزارش ورزش، سید‌مهدی سید‌صالحی در مورد شرایط اردو شهر خودرو به خبرنگار ما گفت: چند روزی را تعطیل بودیم و و دوباره تمرینات را از سر گرفته‌ایم، باید چند بازیکن به جمع تیم ما اضافه شود ولی هنوز به شکل رسمی چیزی اعلام نشده و باشگاه باید اعلام کند. در پی تقویت تیم هستیم که انشاالله بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط ایده آل‌تری داشته باشیم و به کمک خداوند، امام رضا(ع)، کادر فنی و بازیکنان بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. 


او در مورد پیروزی در بازی دوستانه مقابل آلومینیوم ادامه داد: جا دارد از باشگاه خوب آلومینیوم اراک تشکر کنیم به خصوص آقای خطیبی و مدیرعاملش که این بازی دوستانه را برگزار کردند و توانستیم بازی قابل قبولی را انجام دهیم.


او در مورد بازیکنانی که از جمع‌شان‌ جدا شدند ادامه داد: مهرداد بایرامی و امیر‌حسین کریم‌زاده از جمع ما جدا شدند و یکی دو بازیکن دیگر در حال مذاکره برای ماندن یا جدایی هستند ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فردین رابط هم به جمع ما اضافه شده و در بازی دوستانه روز گذشته برای ما گل هم زد. 


مدیر فنی شهر خودرو در مورد اینکه درخواست جذب سه بازیکن خارجی کرده‌اند توضیح داد: مذاکراتی با باشگاه در حال انجام است و قرار است با بازیکنان صحبت کنند و اضافه شوند. قطعا هر زمان قطعی شود باشگاه اعلام می‌کند و رسانه‌ای خواهد شد.


وی در مورد دیدار هفته هفدهم در لیگ برتر عنوان کرد: با مس رفسنجان در مشهد بازی داریم. ماه قبل در جام حذفی نمایش خوبی مقابل این تیم ارائه دادیم و از نظر خیلی دوستان مستحق شکست نبودیم ولی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم‌، مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و آقای ربیعی تیم خوبی ساخته است. تمام بازی‌های ما واقعاً فینال است و محکوم به این هستیم که تمام امتیازات را در مشهد بگیریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به شکل خوبی بازی کنیم.


سیدصالحی در پایان در مورد اینکه شهر خودرو برای ماندن در لیگ نیاز به معجزه دارد افزود: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. ما مستحق این جایگاه نیستیم، ۱۶ بازی در لیگ و دو بازی در جام حذفی آنجام دادیم و به گفته خیلی از بازیکنان و مربیان در تیم‌های حریف جایگاه ما اینجا جدول نیست، بازی آخری که با آلومینیوم انجام دادیم عیار تیم‌مان را نشان دادیم ولی در مجموع شانس با ما یار نبود، انشاالله در نیم فصل دوم شانس با ما یار باشد و بتوانیم نتیجه بگیریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋