دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مورینیو: این فوتبال نیست، نامش را عوض کنید

مورینیو: این فوتبال نیست، نامش را عوض کنید

ژوزه مورینیو پس از توقف رم برابر جنوا واکنش جالبی به گل مردود اعلام شده نیکولو زانیولو نشان داد.

به گزارش ورزش، در حالی که تصور می شد رم کار دشواری برای پیروزی در خانه مقابل جنوای قعر جدولی پیش رو نداشته باشد، نهایتاً تیم ژوزه مورینیو با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست داده باشد. این نتیجه در حالی حاصل شد که در لحظات پایانی بازی گل نیکولو زانیولو مردود اعلام شد چرا که بعد از بازبینی صحنه مشخص شد تامی آبراهام روی بازیکن جنوا مرتکب خطا شده است.

ژوزه مورینیو سرمربی رم در پایان بازی گفت: "من نمی‌خواهم در مورد صحنه گل اظهار نظر کنم. می توانم در مورد بازی صحبت کنم اما نه در مورد گل و اخراجی که بعد از آن رخ داد. من ترجیح می‌دهم که این کار را انجام ندهم. ما می‌توانیم در مورد بازی صحبت کنیم و من ترجیح می‌دهم که پیرامون این
حرفی نزنم."

مورینیو: این فوتبال نیست، نامش را عوض کنید

مورینیو در ادامه گفت: "جنوا ناامیدانه برای کسب یک امتیاز بازی می‌کند تا شرایط خود را بهبود ببخشد. آنها زشت بازی کردند و توانستند به آن چیزی که می خواهند برسند؛ این انتقاد نیست زیرا شاید اگر من هم جای آنها بودم همین کار را انجام می‌دادم. بازی در برابر چنین تیمی دشوار است و ما سعی کردیم از جناحین به آن‌ها حمله کنیم. با این همه جنوا مستحق احترام است چرا که آنها برای کسب یک امتیاز بازی کردند و به آن چیزی که می خواستند رسیدند.

ما گل نزدیم و آن گلی هم که به ثمر رساندیم مردود اعلام شد. من نمی خواهم این صحنه را مورد قضاوت قرار دهم چرا که می تواند تحلیل‌های متفاوتی داشته باشد. اگر داور تصمیم درستی گرفته باشد این ورزشی که ما از سال ها پیش به آن علاقمند شدیم تغییر کرده است. اگر این خطا بود نامش فوتبال نیست و باید نام این ورزش را چیز دیگری بگذاریم. ما به نام دیگر نیاز داریم زیرا این فوتبال نیست. اگر هم داور اشتباه کرده باشد قطعا او ناراحت ترین فرد است. البته این اتفاق در طول فصل بارها برای رم رخ داده است. گزینه سوم دیگری هم وجود دارد و آن این است که رم در میان قدرتمندها کوچک محسوب می شود. من این مسئله را کنار می‌گذارم زیرا مورینیویی که هفت ماه پیش به اینجا آمد با قبل متفاوت است."

مورینیو: این فوتبال نیست، نامش را عوض کنید

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋