دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمرینات سخت پیکان برای شگفتی سازی در حذفی(عکس)

پیکان امیدوار است در جام حذفی نیز به شگفتی‌سازی خود ادامه بدهد و مقابل استقلال به برتری برسد.

به گزارش ورزش، پیکان در فصل جاری لیگ برتر یکی از تیم های قدرتمند نشان داده است؛ این تیم با ترکیبی کاملا جوان در رقابت ها حضور یافته و توانسته با کسب نتایج خوب جایگاهی مناسب را در جدول رده بندی لیگ برتربرای خود دست و پا کند.


خودروسازان که هم اکنون با 25 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ هستند، در جام حذفی با قرعه‌ای دشوار روبه رو شده‌اند. شاگردان مجتبی حسینی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید مقابل استقلالی قرار بگیرند که در این فصل هیچ شکستی در کارنامه اش ثبت نشده و حریف سرسختی به حساب می‌آید.


با این وجود پیکانی‌ها با انگیزه بالا کار خود را برای دیدار با استقلال دنبال می‌کنند و امیدوارند همچون لیگ برتر در جام شگفتی‌ها نیز بتوانند موفق باشند. حسینی و جوانانش در گذشته نشان دادند که توانایی متوقف کردن تیم های بزرگ را دارند که نمونه بارز آن شکست سپاهان در اصفهان است.


از این رو مجتبی حسینی با جدیت خاص خودش تمرینات سختی را برای بازیکنان پیکان در نظر گرفته تا آنها به بهترین شکل ممکن مقابل استقلال قرار بگیرند. تیمی که امسال جوانان بااستعداد زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده و چند ستاره خود را نیز در نیم فصل از دست داده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


به عبارت بهتر دیدار با استقلال فرصتی ویژه برای جوانان پیکان است تا بار دیگر توانایی هایشان را نشان بدهند و قطعا حسینی و شاگردانش از این فرصت به سادگی نمی‌گذرند.


عکس‌ها: حامد عراقی

تمرینات سخت پیکان برای شگفتی‌سازی در حذفی(عکس)

تمرینات سخت پیکان برای شگفتی‌سازی در حذفی(عکس)

تمرینات سخت پیکان برای شگفتی‌سازی در حذفی(عکس)

تمرینات سخت پیکان برای شگفتی‌سازی در حذفی(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋