دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع چپ استقلال به نساجی پیوست

مدافع چپ استقلال به نساجی پیوست

باشگاه نساجی مازندران با بازیکن چپ‌پای استقلال قرارداد قرضی امضاء کرد.

به گزارش ورزش، نساجی مازندران که از ابتدای نقل و انتقالات زمستانی علی آل‌کثیر و امیرحسین باقرپور را از دست داده و نتوانسته بود بازیکن جدید به خدمت بگیرد، امروز با مدافع چپ‌پای استقلال قرارداد بست.

متین کریم‌زاده که قبل از شروع لیگ بیستم از پارس جنوبی جم به استقلال پیوسته و طی یک فصل و نیم اخیر فرصت زیادی برای خودنمایی در این تیم به دست نیاورده بود، با عقد قراردادی به نساجی مازندران پیوست.

این مدافع چپ‌پای ۲۳ ساله در فصل گذشته ۱۵ بازی در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و در فصل جاری نیز یکبار حضور در ترکیب آبی پوشان را تجربه کرد که در این تیم نتوانست جایگاهش را تثبیت کند.

کریم‌زاده که در مدت حضورش در استقلال تنها در بازی فصل گذشته مقابل نساجی مازندران یک گل زیبا به ثمر رسانده بود، حالا با همین تیم قرارداد بست و شاگرد ساکت الهامی شد.

این بازیکن با توجه به حضور جعفر سلمانی و  سید ابوالفضل جلالی در سمت چپ خط دفاعی استقلال، فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کرد که در نهایت این باشگاه تصمیم به انتقال قرضی او به نساجی مازندران گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋