دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مورینیو به دنبال رسیدن به رکورد دشمن خود

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی می تواند امشب به رکورد تاریخی آنتونیو کونته دست یابد.

مورینیو به دنبال رسیدن به رکورد دشمن خود

به گزارش ورزش، دوران شش ماهه حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت جالوروسی قابل قبول بوده و این سرمربی پرافتخار در نیم فصل دوم در تلاش برای کسب سهمیه اروپایی خواهد بود. اما دیدار امشب رم برابر جنوا از اهمیت بالایی برای او برخوردار است و ژوزه مورینیو فرصت دارد تا به رکورد مهمی دست پیدا کند.

 

اولین دوره حضور ژوزه مورینیو در ایتالیا از سال 2008 تا 2010 رقم خورده و این سرمربی پرتغالی بعد از رقم زدن روزهایی درخشان در چلسی، دو سال را در اینتر سپری کرد. البته مورینیو دوران بسیار موفقی را در شهر میلان داشت و دو قهرمانی لیگ، یک کوپا ایتالیا و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد تا اولین و آخرین سه گانه تاریخ فوتبال ایتالیا را رقم بزند. سرمربی پرتغالی حدود یک دهه را در اسپانیا و انگلیس گذراند و سرانجام سال گذشته روی نیمکت جالوروسی به فوتبال ایتالیا بازگشت.

 

مورینیو به دنبال رسیدن به رکورد دشمن خود

 

مورینیو از 99 بازی اول مربیگری خود در سری آ، 61 برد، 21 تساوی و 17 شکست و در مجموع 204 امتیاز کسب کرده است. اگر رم امروز جنوا را شکست دهد، مورینیو به رکورد 62 برد از 100 بازی اول رسیده و با آنتونیو کونته، سرمربی مشهور ایتالیایی و فعلی تاتنهام برابری خواهد کرد. کونته در حال حاضر رکورد بیشترین پیروزی در 100 بازی اول خود در سری آ در دوران سه امتیازی را دارد و حالا مورینیو می تواند دقیقا کارنامه ای مشابه او به ثبت برساند. مورینیو و کونته در دوران مشترک حضور در لیگ برتر رابطه بسیار بدی با یکدیگر داشته و بارها علیه هم به تندی مصاحبه کردند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋