دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نخستین حضور صیادمنش روی نیمکت هال سیتی

اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی هال‌سیتی، ممکن است امروز نخستین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

به گزارش ورزش، در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های دسته اول انگلیس یا چمپیونشیپ، تیم فوتبال هال‌سیتی در ورزشگاه خانگی خود یعنی کی‌کوم استادیوم به مصاف پرستون می‌رود. این تیم که در هفته‌های گذشته روند خوبی را آغاز کرده است، در پی کسب 3 امتیاز از این بازی خانگی است.

اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی هال‌سیتی که چند روز پیش با عقد قراردادی قرضی و تا پایان فصل به این تیم پیوست، در این دیدار روی نیمکت تیمش حضور دارد و احتمال می‌رود که امروز بتواند نخستین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام دهد.

صیادمنش که با درخشش در لیگ اوکراین و پس از اتمام قراردادش با زوریا لوهانسک اوکراین به تیم فنرباغچه بازگشته بود، راهی هال‌سیتی شد تا این بار و در ادامه ماجراجویی‌هایش، به بازی در چمپیونشیپ بپردازد.

هال‌سیتی در سه دیدار گذشته به پیروزی دست یافته و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان داده است. آنها با 32 امتیاز در رده هجدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و پرستون حریف امروز این تیم نیز با 38 امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاده است.

نخستین حضور صیادمنش روی نیمکت هال‌سیتی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋