دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فردین رابط تنها 12 دقیقه وقت می خواست (عکس)

گلزنی هافبک استقلال در لباس تیم جدید؛ فردین رابط تنها 12 دقیقه وقت می‌خواست! (عکس)؛ هافبک جوان آبی‌پوشان پایتخت در تیم شهر خودرو خیلی زود پایش به گلزنی باز شد و برای تیم مشهدی گل زد.

به گزارش ورزش یکی از خریدهای شهر خودرو در نقل و انتقالات زمستانی، فردین رابط هافبک تهاجمی جوان استقلال بود که به‌صورت قرضی تا پایان فصل به عضویت عنابی‌پوشان مشهدی در آمد و از دو روز قبل که تمرینات شهر خودرو آغاز شده، خود را به کادرفنی معرفی کرد و در حال آماده‌سازی برای تجربه اولین بازی در لیگ بیست‌و‌یکم است.

رابط که از ابتدای فصل هیچ‌گاه در لیگ برتر به میدان نرفته اما پیش از شروع لیگ در بازی‌های دوستانه برای استقلال خوش درخشید، زمان زیادی برای درخشیدن در لباس شهر خودرو هم لازم نداشت و امروز در اولین مسابقه تدارکاتی موفق به گلزنی شد.

این هافبک جوان که از سوی سیدعباسی در ترکیب شهر خودرو برای انجام بازی دوستانه با آلومینیوم اراک قرار گرفته بود، توانست در دقیقه 12 دروازه آلومینیوم را باز کند و پایه‌گذار پیروزی تیمش شود تا آمادگی بالای خود را این‌گونه به کادرفنی شهر خودرو نشان بدهد.

شنبه هفته آینده شهر خودرو در لیگ برتر و در آغاز دوباره بازی‌ها بعد از تعطیلات فیفادی، به مصاف مس رفسنجان می‌رود و فردین رابط در تکاپو برای حضور در ترکیب اصلی تیمش در مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر است.

فردین رابط تنها 12 دقیقه وقت می‌خواست (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋