دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افشای یک افتضاح مدیریتی دیگر بارتومئو در بارسا

افشای یک افتضاح مدیریتی دیگر بارتومئو در بارسا

جوزپ ماریا بارتومئو در دورات ریاستش در بارسا مبالغی عجیب و غریب را هزینه کرده بود که در نهایت به زمین خوردن تیمش منجر شد.

به گزارش ورزش، بارسلونا با مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو و پس از پاندمی کرونا تا مرز ورزشکستگی مالی پیش رفت. چیزی نمانده بود که بارسا حتی از پرداخت دستمزد بازیکنانش نیز باز بماند و دلیل این امر نیز هزینه‌های بی حساب و کتاب و پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیکنان بود. بازیکنانی که بعضا نتوانستند پاسخ توقعات را بدهند و خریدهایی ناموفق لقب گرفتند.

افشای یک افتضاح مدیریتی دیگر بارتومئو در بارسا

بارتومئو مجبور به استعفا شد و با برگزاری انتخابات زودهنگام در مارس 2021، خوان لاپورتا به صندلی ریاست بازگشت. لاپورتا اخیرا مواردی مشکوک در مورد هزینه‌های اقتصادی بارسلونا را به دادستانی ارائه داد که باعث باز شدن پرونده‌ای علیه بارتومئو و مدیران سابق باشگاه شد. بارتومئو باید به‌زودی در دادگاه پاسخگو باشد.

افشای یک افتضاح مدیریتی دیگر بارتومئو در بارسا

یکی از موارد افشا شده، پرداخت 15 میلیون یورو به اتلتیکو به یک دلیل بسیار عجیب بود. تابستان 2019 بارسا قصد جذب آنتوان گریزمان و خوزه خیمنز را از اتلتیکو داشت ولی در نهایت به این نتیجه رسید که جذب هم‌زمان این دو بازیکن مقدور نیست.

اتلتیکو برای گریزمان بند فسخ 120 میلیون یورویی او را طلب کرده بود و برای خیمنز نیز 80 میلیون یورو می‌خواست. در نهایت بارسا بند فسخ ستاره فرانسوی را فعال کرد ولی برای اینکه شانس جذب خیمنز برای تابستان 2020 را داشته باشد، 15 میلیون یوروی دیگر هم به حساب اتلتیکو واریز کرد.

افشای یک افتضاح مدیریتی دیگر بارتومئو در بارسا

این 15 میلیون یورو برای این بود تا اتلتیکو در صورت تمایل خود بازیکن به جدایی، تمایل باشگاه به فروش او یا رسیدن پیشنهادی خوب از سوی باشگاهی دیگر برای خیمنز، ابتدا مساله را به اطلاع بارسا برساند. در واقع بارسا با پرداخت این مبلغ، حق تقدم را نسبت به دیگر باشگاه‌ها برای جذب خیمنز در اختیار خود گرفته بود.

این حق تقدم هم‌چنین برای جذب سائول و دو بازیکن آکادمی اتلتیکو هم با پرداخت آن مبلغ تضمین شده بود. اتفاقی که هرگز رخ نداد و نه تنها خیمنز در اتلتیکو ماند، که سائول نیز همین تابستان راهی چلسی شد بدون اینکه بارسا توان مالی جذب او را داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋