دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شهر خودرو، برنده دوئل دوستانه با آلومینیوم اراک

شهر خودرو، برنده دوئل دوستانه با آلومینیوم اراک

نمایش خوب شاگردان سیدعباسی؛ شهر خودرو، برنده دوئل دوستانه با آلومینیوم اراک؛ عنابی‌پوشان مشهدی اولین بازی تدارکاتی نیم‌فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته و به پیروزی رسیدند.

به گزارش ورزش شهر خودرو خراسان که دو روز از آغاز تمریناتش در تعطیلات نیم‌فصل می‌گذرد، ظهر امروز در زمین چمن سایپا در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت؛ حریفی که در لیگ برتر رفت و برگشت مقابل آن تن به تساوی داده بود و حالا دو تیم سومین مسابقه خود در فصل جاری لیگ برتر را در قالب بازی دوستانه دنبال می‌کردند.

برخلاف همیشه که شهر خودرو با لباس عنابی‌رنگ در زمین حاضر می‌شود، امروز شاگردان سیدعباسی با لباس تمرینی آبی در مقابل سبزپوشان آلومینیوم اراک حضور پیدا کردند؛ نکته جالب‌توجه حضور خریدهای زمستانی شهر خودرو از جمله فردین رابط و شاهین بالیجانی در ترکیب اصلی این تیم در مسابقه امروز بود.

خیلی زود شاگردان سیدعباسی توانستند به گل برسند و در دقیقه 12 فردین رابط موفق شد برای آبی‌پوشان شهر خودرو گلزنی کند تا در اولین تجربه حضور در ترکیب تیمش بتواند ارزش‌های خود را با گلزنی نشان بدهد؛ نیمه اول با تک گل رابط به پایان رسید و در نیمه دوم و در دقیقه 50 نیز رو یک ضدحمله فرصت عالی گلزنی برای شهر خودرو خلق شد که مهدی شریفی در ریباند موفق شد دروازه آلومینیوم را باز کند.

در واپسین دقایق بازی امید سینگ پنالتی به‌دست آمده برای آلومینیوم را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به حداقل برسد و در نهایت در این تقابل دوستانه تیم‌های لیگ برتری، شهر خودرو برنده از زمین خارج شود؛ اسماعیل شریفات و محمود قائدرحمتی دو بازیکن آلومینیوم اراک امروز با نظر کادرپزشکی در ترکیب حضور نداشته و در کنار زمین تمرینات ویژه‌ای را گذراندند.

گفتنی است که فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو در کنار اعضای هیئت‌مدیره و قائم‌مقام باشگاه در مسابقه امروز حاضر بوده و از نزدیک دوئل دوستانه شاگردان سیدعباسی و خطیبی را تماشا کردند.

شهر خودرو، برنده دوئل دوستانه با آلومینیوم اراک

شهر خودرو، برنده دوئل دوستانه با آلومینیوم اراک

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋