دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تشکر مظاهری از مجیدی پس از جدایی

رشید مظاهری سنگربان سابق استقلال پس از جدایی از این تیم، با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از فرهاد مجیدی تشکر کرد.

به گزارش ورزش، بالاخره داستان رشید مظاهری و استقلال به پایان رسید و سنگربان باتجربه آبی‌ها از این تیم جدا شد. بعد از آنکه مظاهری در این فصل جایی در ترکیب تیمش نداشت و تنها یک بار در دیدار برابر ذوب آهن به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، او تقریبا در تمام نیم فصل، کار را از روی سکوها و یا در خانه دنبال کرد.

پس از جلساتی که مظاهری با مدیران استقلال برگزار کرد، او بالاخره توانست رضایت‌نامه‌اش را از این باشگاه بگیرد و از جمع آبی‌ها جدا شود. گفته می‌شود تیم‌های سپاهان و فولاد خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن هستند.

مظاهری پس از اینکه پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، با به اشتراک گذاری یک استوری از مربیان سابق خود تشکر کرد. در حالی‌که مظاهری جایی در اندیشه‌های سرمربی جوان استقلال نداشت، اما او از مجیدی بابت روزهای خوبی که داشته‌اند تشکر کرد.

در متن استوری مظاهری آمده است: سلام. ممنونم از استقلال و هوادارای عزیزش که به من اعتبار دادند دوست داشتم با خاطره‌ خوش یا قهرمانی ازتون جدا بشم ولی متاسفانه نشد ممنونم از سردار آجرلو مدیر بسیار توانمند که توی این مسیر خیلی کمک حالم بود ممنونم از فرهاد مجیدی که درسته در کنار ایشون روزهای سختی رو تجربه کردم ولی روزهای خوبی رو هم با هم داشتیم و آدم فراموش کاری نیستم. 

مظاهری در پایان با تقدیر از زحمات غلامپور نوشت: از آقا بهزاد و بقیه‌ کادر فنی و تمام هم‌تیمی‌های عزیزم تشکر می‌کنم. خلاصه ببخشید به‌خاطر این یک سال و نیم که شاید می‌تونستم بیشتر و بهتر بهتون کمک کنم.

تشکر مظاهری از مجیدی پس از جدایی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋