دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زنگ خطر برای رئال؛ بدل رونالدو به برنابئو می آید

زنگ خطر برای رئال؛ بدل رونالدو به برنابئو می‌آید

بی‌تابی مهاجم آلبانیایی گرانادا؛ زنگ خطر برای رئال؛ بدل رونالدو به برنابئو می‌آید؛ گرانادا فردا شب برابر رئال از خرید زمستانی جدید خود رونمایی خواهد کرد. مهاجمی که عاشق رونالدو است.

به گزارش ورزش، رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان گراناداست. بازی حساسی که برای رئال صدرنشین اهمیت بالایی دارد به خصوص که پس از حذف از کوپا دل‌ری و برای بازیابی روحیه وارد میدان خواهد شد.

حریف رئال در بازی فردا اما یک بازیکن نام آشنا در ترکیب خود دارد. مهاجم آلبانیایی جدید گرانادا یعنی میترو اوزونی که فصل سال پیش در پیراهن فرانس واروش با گلزنی برابر یوونتوس و شادی گل خاصش معروف شد.

زنگ خطر برای رئال؛ بدل رونالدو به برنابئو می‌آید

اوزونی که از علاقه مندان به کریستیانو رونالدو است، 25 نوامبر 2020(4 آذر 99) در دور گروهی لیگ قهرمانان در تورین توانست با پیراهن فرانس واروش مجارستان دروازه یووه را باز کند و جالب این‌که مقابل چشم رونالدو شادی گل او را تقلید کرد.

روی یک حمله سریع بود که بازیکنان فرانس واروش از آشفتگی خط دفاعی یوونتوس استفاده کرد و اوزونی با تیزهوشی زودتر از خوان کوادرادو ضربه نهایی را زد و دروازه یوونتوس را باز کرد.

 

 

زنگ خطر برای رئال؛ بدل رونالدو به برنابئو می‌آید

 

 

او بعد از این گل به گوشه زمین رفت و شادیِ گلی که کریس رونالدو مدت هاست به نام خود ثبت کرد را به اجرا گذاشت.

البته اولین بار نبود که بازیکنی این شادی گل را به تقلید از رونالدو انجام می دهد اما پیش از این کسی آن را مقابل تیمی که رونالدو را در اختیار داشت به نمایش نگذاشته بود.

 

 

زنگ خطر برای رئال؛ بدل رونالدو به برنابئو می‌آید

 

 

آن بازی را یووه با درخشش و گلزنی رونالدو 2-1 برد و در پایان بازی نیز فوق ستاره پرتغالی پیراهن خود را با اوزونی معاوضه کرد تا یک شب خاطره انگیز برای ستاره آلبانیایی به ثبت برسد. اوزونی 15 ماه بعد پای به برنابئو خواهد گذاشت تا در ورزشگاهی که رونالدو در آن تاریخ سازی کرده برابر رئال قرار بگیرد. بی تردید او به دنبال گلزنی برابر کهکشانی هاست و کسی چه می داند، شاید شادی گل رونالدو را در برنابئو نیز به نمایش بگذارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋