دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژاوی: روی دمبله حساب می کنم، سوارز تشویق شود

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

با احترام به موضع باشگاه و هواداران؛ ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود؛ ژاوی هرناندز در نشست خبری بازی با اتلتیکو در مورد استفاده از عثمان دمبله و نیز بازگشت لوئیز سوارز به نوکمپ صحبت کرد.

به گزارش ورزش، فردا بارسلونا در نوکمپ میزبان اتلتیکو خواهد بود. دیداری که برای هر دو تیم حساس است و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به سه امتیازش نیاز مبرم دارند. بازگشت لوئیس سوارز به نوکمپ و نیز حضور عثمان دمبله در فهرست بارسا برای این بازی نیز جالب توجه است.

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

ژاوی سرمربی بارسا در مورد بازی گفت:« این بازی مثل یک فینال است و می‌دانیم که تا چه اندازه دشوار خواهد بود. بازی خیلی سختی است ولی در نوکمپ به میدان می‌رویم و با حمایت هواداران، سه امتیاز را می‌خواهیم. نبرد و رقابت تا پایان، هدف ما خواهد بود.»

قراردادن دمبله در فهرست تیم:« شرایط به گونه‌ای بود که به هیچ راه حلی نرسیدیم. او تا پایان فصل بازیکن بارسلوناست و قرارداد دارد. جلسه گذاشتیم و همه‌چیز عوض شد. نمی‌توانیم به یک پای خودمان شلیک کنیم. او مثل یک حرفه‌ای عمل کرده و یکی از ماست. موضع باشگاه، هواداران و هم‌چنین بازیکن را درک می‌کنم. باید ورق را عوض کرده و به منافع تیم فکر کنیم. این‌جا مثل یک خانواده هستیم و همه در یک قایقیم. عثمان قرارداد دارد و بازی خواهد کرد. زمانش که برسد از او استفاده خواهم کرد. مهم‌تر از هر چیزی تیم است.»

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

وضعیت آداما و اوبامیانگ:« هر دو خوب تمرین کرده‌اند اما شرایط آداما کمی بهتر است. فردا در مورد ترکیب تصمیم خواهیم گرفت.»

عملکرد باشگاه در انتقالات ژانویه:« خیلی خوب بود و باید به جوردی کرویف و متئو آلِمانی تبریک بگویم. هدف این است که خریدهای جدید، ما را قوی‌تر کنند و به شخصه از باشگاه راضی هستم.»

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

خروج نام دنی آلوز از فهرست اروپایی:« متاسفم از این بابت و برایم بسیار سخت بود. در پست آلوز بازیکن داشتیم و معتقدم خط خوردنش منصفانه نبود. شرایط به گونه‌ای بود که طبق قانون باید نام یکی از خریدهای زمستانی خط می‌خورد.»

اهداف بارسا:« با انگیزه و مشتاقم و معتقدم می‌توانیم بهتر شویم. حس خوبی دارم و برای کسب نتیجه خوب در جام‌هایی که در آن‌ها شانس داریم، تلاش می‌کنیم.»

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

اوبامیانگ:« او یک مهاجم سریع و گلزن است. سرعت او به خصوص وقتی از بالا پرس می‌کنیم، می‌تواند به کار ما بیاید. باید از نقاط قوت او استفاده کنیم.»

لیگ اروپا:« این هم فرصتی برای کسب جام و نیز رسیدن به لیگ قهرمانان است. دوست دارم قهرمان شویم و این جام را کسب کنیم.»

 

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

بازگشت سوارز به نوکمپ:« او شایسته بهترین استقبال است و باید تشویق شود. سوارز همراه اتوئو از بهترین مهاجمان نوک 30 سال اخیر بارسلوناست. باید به افتخارش بلند شد و دست زد.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋