دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیرانوند، چشم انتظار بازگشت به اردوی بواویشتا

بیرانوند، چشم‌انتظار بازگشت به اردوی بواویشتا

بعد از منفی‌شدن تست کرونا؛ بیرانوند، چشم‌انتظار بازگشت به اردوی بواویشتا؛ سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران با گذر از روزهای کرونایی آماده بازگشت به اردوی تیم باشگاهی خود در لیگ پرتغال است.

به گزارش ورزش، علیرضا بیرانوند یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دو مسابقه حساس مقابل عراق و امارات بود؛ بیرانوند با تشخیص اسکوچیچ در بازی با عراق روی نیمکت نشست تا امیر عابدزاده سنگربان تیم ملی باشد اما بعد از پایان بازی و صعود تیم ملی به جام جهانی، نقش اصلی را در جشن صعود داشت و به میانه زمین آمد و شادی خود از سریع‌ترین صعود تیم ملی به جام جهانی را بروز داد.

بعد از بازی با عراق و انجام تست کرونا، مشخص شد علیرضا بیرانوند به کرونا مبتلا شده و همین مسئله باعث خروج نام او از فهرست تیم ملی و جایگزینی محمدرضا اخباری شد.

مبتلا شدن بیرانوند باعث شد تا او به قرنطینه برود و بعد از انجام مسابقه با امارات همچنان تست کرونای او مثبت بود تا این‌که در آخرین تست انجام شده از وی، مشخص شد سنگربان تیم ملی فوتبال ایران با موفقیت دوره نقاهت بیماری را گذرانده و موفق به شکست کرونا شده است.

او حالا با شکست دادن ویروس کرونا، آماده بازگشت به اردوی تیم باشگاهی‌اش است و با هماهنگی انجام شده، بیرانوند دوشنبه عازم پرتغال خواهد شد تا خود را به کادرفنی تیم بواویشتا معرفی کند.

بواویشتا فردا در هفته بیست‌و‌یکم لیگ پرتغال میزبان ویزلا خواهد بود که سنگربان ایرانی این تیم نمی‌تواند همراه تیمش باشد اما علیرضا بیرانوند با اضافه شدن به تمرینات خود را مهیای انجام دیدار بعدی تیمش با پورتیموننزه می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋