دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قاسمی نژاد را نیم فصل به تیمی نمی دهند (عکس)

امین قاسمی نژاد با عملکرد خوبی که در دیدار با هوادار داشت، توانست رضایت کادرفنی را به دست بیاورد.

قاسمی‌نژاد را نیم فصل به تیمی نمی‌دهند (عکس)

به گزارش ورزش، گرفتن یک خطای پنالتی و دادن یک پاس کلیدی و خوب به رودی ژستد، عملکرد امین قاسمی نژادی بود که پس از مدت ها در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت. بازیکنی که در این فصل فرصت زیادی برای اثبات توانایی هایش نداشت و با این وجود، در دیدار با مس رفسنجان موفق به گلزنی شد. 

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ قبل بود که مجیدی به شدت خواهان به خدمت گیری امین قاسمی نژاد بود. بازیکن وقت شهرخودرو که عملکرد خوبی نیز در این تیم داشته و بهترین گلزن مشهدی ها بود، چشم فرهاد را گرفته بود و این بازیکن به هدف شماره یک استقلال تبدیل شده بود.

با وجود تمام مذاکرات، اما شهرخودرو حاضر به فروش این بازیکن نشد و قاسمی نژاد در جمع مشهدی ها باقی ماند. بازیکنی که در ادامه فصل به روند خوبش ادامه داد و حتی دروازه پرسپولیس، سایپا و تراکتور را نیز باز کرد و یک پاس گل نیز مقابل خودروسازان داد.

قاسمی‌نژاد را نیم فصل به تیمی نمی‌دهند (عکس)

در تابستان امسال بود که قاسمی نژاد بالاخره موفق به حضور در استقلال شد و این انتقال با کمی تأخیر صورت گرفت اما برخلاف انتظارات، او نتوانست انتظارات هواداران و کادرفنی را جلب کند و حتی زمزمه هایی مبنی بر احتمال جدایی او به گوش رسید تا اینکه دیدار برابر مس، ورق را برگرداند.

قاسمی نژاد موفق شد با به ثمر رساندن یک گل حساس برابر تیم محمد ربیعی، پیروزی تیمش را قطعی کند و در ادامه نیز نظر مثبت فرهاد مجیدی را به خودش جلب کرد و روز گذشته، یکی از خوب های تیمش بود. او توانست با گرفتن یک خطای پنالتی، زمینه ساز گل دوم ژستد نیز بشود ولی ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

به هر شکل عملکرد راضی کننده قاسمی نژاد در دیدارهای اخیر باعث شده تا او سرنوشتی مشابه فصل قبل را داشته باشد. اینکه هر دو باشگاه شهرخودرو و استقلال از فروش و جدایی ستاره تیمشان در نقل و انتقالات زمستانی جلوگیری کنند و امین در بازی های پیش رو به یکی از برگ برنده های فرهاد مجیدی تبدیل شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋