دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چوکا و شاهین؛ گزینه های صعود به لیگ یک

در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور دو تیم چوکای تالش و شاهین بندرعامری گزینه‌های صعود به لیگ یک به‌حساب می آیند.

چوکا و شاهین؛ گزینه‌های صعود به لیگ یک

به گزارش ورزش، این مسابقات در دو گروه 14 تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول به‌همراه برنده تیم‌های دوم به دسته اول راه پیدا می‌کنند. هم اکنون چوکا در گروه الف با 26 امتیاز تیم اول گروه به‌حساب می‌آید و اگر در بازی پایانی دور رفت هم پیروز شود با 29 امتیاز به کار خود پایان خواهد داد. شهرداری بندرعباس با 3 امتیاز کمتر جدی‌ترین رقیب تیم چوکا به‌حساب می‌آید. 

چوکا و شاهین؛ گزینه‌های صعود به لیگ یک

اما در گروه ب شاهین بندرعامری با مربیگری مهدی کریمیان 25 امتیاز تا به این جا‌ی کار به‌دست آورده است. تیم دوم ون پارس نقش جهان است که بازی‌هایش در دور رفت با 23 امتیاز به پایان رسیده است. در چنین شرایطی اگر شاهین بندرعامری در بازی پایانی پیروز شود اختلاف امتیازش با جدی‌ترین رقیب را به 5 امتیاز افزایش خوهد داد. حضور پاس همدان در رده سیزدهم جدول گروه ب هم در نوع خود مورد توجه است و با این وضعیت نشان داده حتی برای ماندن در جدول مسابقات لیگ 2 هم کار سختی پیش رو دارد.

چوکا و شاهین؛ گزینه‌های صعود به لیگ یک

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋