دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ارسلان مطهری و رکوردی که دوستش ندارد

برترین بازیکن تعویضی تاریخ لیگ برتر؛ ارسلان مطهری و رکوردی که دوستش ندارد!؛ مهاجم 28 ساله آبی‌پوشان پایتخت با درخشش در مقابل هوادار یک گام دیگر به سوی رکوردی ویژه نزدیک‌تر شد.

به گزارش ورزش برد ارزشمند و 3 امتیاز بیرون از خانه روز گذشته استقلال در شرایطی به‌دست آمد که امیرارسلان مطهری تعویض طلایی آبی‌ها شد و توانست بعد از ورود به میدان روی یک ارسال ضربه کرنر گلزنی کند تا شمار گل‌هایش در لیگ بیست و یکم را به عدد 3 برساند؛ او پیشتر مقابل تراکتور و پیکان موفق به گلزنی شده بود.

جالب آن‌که گلزنی و درخشش مطهری در مقابل تراکتور و پیکان هم به‌عنوان یار جانشین بود تا رکورد ویژه این مهاجم باتجربه استقلال بهبود بخشیده شود؛ ارسلان مطهری با درخشش‌هایی که به‌عنوان بازیکن تعویضی داشته در آستانه رسیدن به یک رکورد تاریخی قرار گرفته، بهترین بازیکن تعویضی تاریخ لیگ برتر.

ارسلان مطهری و رکوردی که دوستش ندارد

مهاجم استقلال با گلزنی شب گذشته برابر هوادار، شمار گل‌هایش در قامت بازیکن تعویضی را به 14 رساند تا یک گام دیگر به رکورد برترین گلزن تعویضی لیگ برتر نزدیک‌ شود؛ ایمان حیدری مهاجم سابق شاهین بوشهر و پیکان تهران با 16 گل برترین گلزن تعویضی لیگ برتر بوده و ارسلان مطهری در تلاش برای رسیدن به رکورد این بازیکن است.

امیر ارسلان مطهری در طول لیگ بیست‌و‌یکم 2 بازی در ترکیب اصلی بوده و 10 بار نیز به‌عنوان بازیکن ذخیره به کمک استقلال آمده است و حالا باید دید در ادامه فصل آیا درخشش مطهری ادامه پیدا می‌کند و او می‌تواند رکورد ویژه گلزن‌ترین تعویضی تاریخ لیگ برتر را از آن خود کند یا خیر.

البته که مطهری این رکورد را دوست ندارد، چرا که این مهاجم پرانگیزه و گلزن در تکاپو برای جذب نظر فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب اصلی است و امیدوار به آن بوده تا بتواند در ادامه فصل بیش از پیش در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋