دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرویس دهی ویژه به مصدوم سرخابی ها(عکس)

مصدومیت غیرمنتظره محرمی یکی از سوژه های بازی دوستانه منتخب 98 و سرخابی ها بود.

به گزارش ورزش، تیم های منتخب 98 و سرخابی ها دیدار دوستانه امروز خود را در حالی برگزار کردند که مجتبی محرمی به دلیل مصدومیت غیرمنتظره با عصا در کنار زمین حضور یافته و بازی نکرد.

محرمی به محض ورود به ورزشگاه توسط همبازیان سابقش احاطه شده و در مورد دلیل مصدومیتش مورد سوال قرار گرفت. پاسخ جالب و کوتاه بود، مثل پاسخی که محرمی ساعتی بعد به خبرنگار ما داد: فکر کردم جوانم و از پشت بام پریدم که تاندون مچم آسیب دید!

همین موضوع سوژه شوخی و خنده همبازیان سابق با یاغی سال های دور فوتبال ایران را به همراه داشت. محرمی که نتوانست در این بازی حضور داشته باشد از روی نیمکت و در کنار علی پروین و دیگر اعضای کادر فنی افتخاری تیم 98 بازی را تماشا کرد.

در حاشیه بازی هم کریم باقری و بهنام ابوالقاسم پور مطابق عکسی که مشاهده می کنید، از دو طرف مجتبی محرمی را از زمین کنده و به صورت کاملا VIP او را حمل کردند. ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی که میان کریم و بهنام گیر کرده بود فقط تماشاگر این سرویس دهی ویژه آنها بود و هیچ کار دیگری از دستش بر نمی آمد.

سرویس دهی ویژه به مصدوم سرخابی ها(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋