دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاس رونالدینیویی هاشمیان مقابل آقا کریم(عکس)

مربی تیم ملی یاد جوانی کرد؛ پاس رونالدینیویی هاشمیان مقابل آقا کریم(عکس)؛ مربی تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب ستاره ها نمایش بسیار خوبی داشت.

به گزارش ورزش، دیدار تیم های منتخب ستارگان 98 و سرخابی ها در حالی با نتیجه 10 بر 5 به سود نود و هشتی ها به پایان رسید که شاهد به ثمر رسیدن چند گل بسیار زیبا در آن بودیم.

یکی از این گل های زیبا را وحید هاشمیان از تیم سرخابی ها در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند. در حالی که بازی 4 بر 3 به سود تیم 98 در جریان بود، وحید هاشمیان داخل محوطه جریمه تیم حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی و زیبا، کاتی به توپ داد که مهار آن را به غیرممکن تبدیل کرد؛ توپ با این ضربه و در برابر چشمان میرزاپور در قعر دروازه آرام گرفت تا مربی تیم ملی نشان دهد هنوز شم گلزنی بالایش را حفظ کرده است.

هاشمیان در طول بازی چندین بار با حرکات پا به توپ و پاس های هوشمندانه اش آمادگی بدنی خود را به رخ کشید و یکی دیگر از صحنه های جالبی که از او در این بازی دیدیم پاس رونالدینیویی بود که مقابل چشمان آقا کریم آن را به هم تیمی خود ارسال کرد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم هایی چون بوخوم و بایرن مونیخ را دارد و در فوتبال ایران هم برای تیم های پاس و پرسپولیس بازی کرده، در میانه های زمین در حالی که کریم باقری را مقابل خود داشت، برخلاف جهتی که چشمانش به آن طرف خیره شده بود، پاس را به سمتی دیگر فرستاد تا نشان دهد که امشب یاد دوران جوانی کرده است.

پاس رونالدینیویی هاشمیان مقابل آقا کریم(عکس)

پاس رونالدینیویی هاشمیان مقابل آقا کریم(عکس)

عکس: محمد عباسی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋