دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مایلی کهن علت عدم دعوت از پاشازاده را گفت

مایلی کهن علت عدم دعوت از پاشازاده را گفت

هنوز هم به من کم لطفی می‌کنید؛ مایلی کهن علت عدم دعوت از پاشازاده را گفت؛ محمد مایلی‌کهن صحبت های جالبی در مقایسه تیم ملی زمان خودش و حال حاضر به زبان می آورد.

به گزارش ورزش، محمد مایلی کهن که در حاشیه بازی پیشکسوتان به مناسبت یادبود مرحوم علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد و خودش نیز سرمربی تیم منتخب ۹۸ بود صحبت‌هایی را در جمع خبرنگاران انجام داد و در ابتدا گفت: من با مهرداد میناوند بیشتر بودم ولی هر دو این عزیز برای ما خیلی زحمت کشیدند. خداوند به دوستداران آنها صبر عنایت کند. امیدوارم روحشان شاد باشد و از این حوادث برای کسی اتفاق نیفتد و ریشه کرونا در کل دنیا کنده شود.


او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد این که کسالتش به شکل کامل رفع شد یا خیر اینگونه پاسخ جالبی داد: کسالت زمانی به طور کامل رفع می‌شود که به آن دنیا بروم! نمی‌توانم بگویم کامل رفع شده زیرا عمل قلب باز واقعاً پیچیده است.


مایلی کهن در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: من نمی‌دانم در این باره چه بگویم. شاید چیزی که می خواهم بگویم به سوال شما ربطی نداشته باشد ولی اول باید به کیفیت زمین چمن هایمان رسیدگی کنیم. در جایی مثل شمال که آب داریم و باران می آید زمین نداریم و چمن مصنوعی است و آنجایی که در چمن طبیعی است کیفیت خوبی ندارد، در ابتدا باید این ها را درست کنیم. چه فرقی دارد استقلال و پرسپولیس خصوصی بشوند یا خیر؟ اکثر ارگانهای ما دولتی هستند مگر در لیگ ما چند تیم خصوصی وجود دارد؟ اگر هم خصوصی بشود همانند یک نمایش است و فایده ندارد.


سرمربی سابق تیم ملی ایران در مورد صعود به جام جهانی و عملکرد اسکوچیچ گفت: «آفتاب آمد دلیل آفتاب». تیم ملی همه بازی هایش را برده بگویم عملکرد اسکوچیچ بد بوده؟


پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود پولیسی‌ها بیشتر به تیم ملی دعوت می‌شوند و در زمان خودش هم همینطور بوده توضیح داد: این کم لطفی ها همیشه بوده. در زمانی که خودم سرمربی تیم ملی بودم ناصر خان خداوند رحمتش کند سرمربی استقلال بود و خود ایشان مصاحبه کرد و گفت فلانی حق دارد شماها را به عنوان ملی‌پوش انتخاب نکند. من هیچ وقت رنگی نگاه نمی کنم. مگر ما دین محمدی و مجیدی را نیاوردیم؟ در زمان ما آقای پاشازاده اجازه خروج از کشور را نداشت و نیرو انتظامی باید پایان خدمتش را می‌داد که کارهایش را ما توسط سردار صبوری رئیس ورزش‌های سه‌گانه درست کردیم ولی کم لطفی می کند. ما زمین تمرین نداشتیم و ۸ نفر در یک اتاق بودند با این تفاسیر بهترین نتایج را می گرفتیم. همه می گویند بهترین تیم تاریخ بوده در حالیکه ما حتی اجازه تمرین در ورزشگاه آزادی نداشتیم و در زمین گلف مجموعه انقلاب تمرین می کردیم. نگاه من رنگی نبوده و پرچم سه رنگ کشور عزیزم بالاترین پرچم است.


او در مورد اینکه نسل ۹۸ بهترین تیم تاریخ بوده اضافه کرد: این در حالی است که آن نسل تجربه بازی در خارج از کشور را نداشت و بچه ها تازه از آن تیم به تیم های اروپایی رفتند ولی این نسل همه لژیونر هستند.


مایلی کهن در پایان در مورد رمز موفقیت تیم ملی در جام جهانی افزود: در جام جهانی بازی ها خیلی سخت است و ما باید نهایت استفاده را از فیفا دی بکنیم و بازی های تدارکاتی مناسب انجام بدهیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋