دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پنجعلی: در جام جهانی از گروهمان صعود می کنیم

پنجعلی: در جام جهانی از گروهمان صعود می کنیم

تیم ملی با چنین کیفیتی را هیچ زمانی نداشتیم؛ پنجعلی: در جام جهانی از گروهمان صعود می کنیم؛ پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که تیم ملی می تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند.

به گزارش ورزش، محمد پنجعلی، صحبت هایش در حاشیه دیدار منتخب ستاره های 98 و سرخابی ها را این گونه شرح کرد: در سالگرد درگذشت این عزیزان که خیلی غیرمنتظره بود بازی دوستانه امروز را برگزار کردیم. همه دوستان و همبازیانشان دور هم جمع شدند تا این بازی برگزار شود.

او در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: جا دارد هم به طرفداران و هم به بچه های تیم ملی تبریک بگویم. می دانیم که شرایط، شرایط نرمالی نبود. فوتبال ما یک فوتبال آماتور است ولی از آنجایی که همه بچه های ما تقریبا لژیونر هستند و در کیفیت بالایی بازی کردند فکر می کنم حتما به دور بعد صعود می کنیم. معتقدم این اتفاق برای اولین بار می افتد چون فوتبال ما فراتر از اینهاست.

پنجعلی در مورد عملکرد کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: به کادر فنی خسته نباشید می گویم. ما هیچ زمانی، تیم ملی با چنین کیفیتی نداشتیم. دستشان هم درد نکند ولی کار ایشان نسبت به همیشه راحت تر بود.

او در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس الحمدلله در حال سر و سامان گرفتن است. اما این یک مرهم است و ما باید زیربنای فوتبالمان را درست کنیم. اگر این موضوع حل شود همه مشکلات درست می شود. فوتبال درآمدزایی ندارد و این خیلی بد است. تیم هایی که دست وزارت ورزش است دائما با بدهکاری و حاشیه روبرو هستند. پنجره ها را می بندند، از آسیا محروم می کنند و جریمه مان می کنند. این نشان می دهد که کار اصولی نیست و نهایتا به این نتیجه می رسند که مثل همه جای دنیا باید مردم فوتبال را اداره کنند و دولت هم کمک کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋