دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاس گل تماشایی فرشید در برد ۴ تایی

پاس گل تماشایی فرشید در برد ۴ تایی

هافبک ایرانی العربی در جریان برتری این تیم مقابل الشمال پاس گل داد.

به گزارش ورزش، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در حالی که مثل مسابقات اخیرش فرشید اسماعیلی را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۰۵ امشب در ورزشگاه سحیم بن حمد به مصاف تیم رده دهمی الشمال رفت.

الشمال در دقیقه ۸ روی پا به توپ و شوت استثنایی اسکوبار به کنج دروازه العربی موفق شد گل اول را مقابل یاران اسماعیلی به ثمر رساند.

فرشید اسماعیلی که در هشت مسابقه اخیرشان یک گل به ثمر رسانده و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت، در دقیقه ۲۵ ارسال زیبایی از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین انجام داد که سانتر او به مقابل دروازه را آرون گونارسون تبدیل به گل کرد.

در ادامه مسابقه هر دو تیم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ در نیمه اول خاتمه یافت، اما در ۴۵ دقیقه دوم یاران اسماعیلی توانستند دو گل دیگر برابر الشمال به ثمر رساندند تا به یک برد پُر گل دیگر دست یابند.

تیم العربی با کسب پیروزی خانگی ۴ بر ۲ در دیدار امشب مقابل الشمال در امتیاز ۲۶ با الغرافه برابر شد ولی بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به شاگردان استراماچونی، در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر ایستاد.

فرشید اسماعیلی امشب در نُهمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر توانست نخستین پاس گل خود را مقابل الشمال بدهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋