دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجیدی پشت در رختکن حبس شد

سرمربی استقلال به دلیل ازدحام جمعیت پشت در رختکن تیمش، برای حضور در نشست خبری با مشکل روبرو شد.

مجیدی پشت در رختکن حبس شد

به گزارش ورزش، تیم های هوادار و استقلال در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان مجیدی همراه بود.

پیش از شروع این بازی شاهد حضور تعداد زیادی از هواداران تیم استقلال در اطراف ورزشگاه بودیم که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند اما از حضور آنها ممانعت به عمل آمد. با این وجود اما افراد زیادی در داخل ورزشگاه حضور داشتند که تعدادی از آنها پیش از شروع بازی به بیرون هدایت شدند.

بعد از پایان کار این بی نظمی هایی که از ابتدای کار شاهد بودیم به اوج خود رسید به گونه ای که انجام تشریفات معمول پایان مسابقه را تحت الشعاع قرار داد و حضور سرمربی استقلال در نشست خبری را با تاخیر روبرو کرد.

بلافاصله پس از پایان مسابقه و ورود تیم ها به رختکن، تعداد زیادی از هواداران منتسب به تیم استقلال در رختکن حضور یافته و ازدحامی غیرقابل تصور را در این فضای کوچک به وجود آوردند. این ازدحام به حدی بود که حتی مجیدی قادر به ترک رختکن و حضور در نشست خبری نبود. رئیس هیئت فوتبال البرز با حضور در محل سعی در راضی کردن حاضرین برای ترک آنجا را داشت که بعد از چند دقیقه و کمک انتظامات حاضر موفق به این کار شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋