دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقلال صدر را به کسی نمی دهد

استقلال صدر را به کسی نمی‌دهد

شروع نیم‌فصل دوم با طعم پیروزی؛ استقلال صدر را به کسی نمی‌دهد؛ سفیدپوشان استقلال با کسب اولین برد در نیم‌فصل دوم، صدرنشینی‌شان را در جدول رده‌بندی لیگ بیست و یکم ادامه دادند.

به گزارش ورزش 90 دقیقه تلاش شاگردان فرهاد مجیدی و رضا عنایتی در دوئلی جنجالی، پرحاشیه و البته جذاب و پرماجرا منتج به پیروزی سفیدپوشان استقلال تهران شد؛ این تیم که بعد از عبور از بحران کرونا دوباره مهیای حضور در لیگ برتر شده، توانست امروز به سختی توانست از سد حریف خود بگذرد.

استقلالی‌ها بعد از گلزنی زودهنگام ژستد، در دقایق پایانی مسابقه با درخشش ارسلان مطهری ستاره تعویضی فرهاد مجیدی موفق شدند جشن پیروزی در ورزشگاه انقلاب کرج بگیرند و رکورد شکست‌ناپذیری خود در لیگ بیست و یکم را به عدد 16 برسانند.

مهم‌تر از حفظ رکورد شکست‌ناپذیری حفظ صدر جدول و ایجاد فاصله دوباره با پرسپولیس بود؛ چرا که حالا شاگردان فرهاد مجیدی با این 3 امتیاز حساس بیرون از خانه، 38 امتیازی شده و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس، حضور خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را نیز تمدید کردند.

آبی‎ها در مسابقه بعدی خود باید در جام حذفی سه‌شنبه هفته آینده مقابل پیکان به میدان بروند و سپس در لیگ برتر نیز، رویارویی با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی انتظار شاگردان فرهاد مجیدی را می‌کشد که آن‌ها امیدوارند در این مسابقه بتوانند صدرنشینی خود را حفظ و هم‌چنین فاصله‌شان با پرسپولیس را در کورس رقابت صدرنشینی بیشتر کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋