دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان غیررسمی مرحله گروهی لیگ فوتسال زنان

با برتری مدعیان و لغو دو مسابقه؛ پایان غیررسمی مرحله گروهی لیگ فوتسال زنان؛ هفته چهاردهم و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان صبح امروز با انجام 4 مسابقه و لغو 2 دیدار به انجام رسید.

پایان غیررسمی مرحله گروهی لیگ فوتسال زنان

به گزارش ورزش با توجه به اتمام کار تیم ملی فوتسال زنان ایران در رقابت‌های کافا 2022 و بازگشت ملی‌پوشان به اردوی تیم‌های باشگاهی خود، انتظار می‌رفت هفته چهاردهم و پایانی مرحله گروهی بدون لغو مسابقه‌ای به انجام رسد اما بدون اهمیت بودن کسب نتیجه در مسابقات این هفته با توجه به مشخص شدن 8 تیم حاضر در پلی‌آف باعث شد تا دو تیم از انجام مسابقه سر باز زده و برد انضباطی برای مس رفسنجان و ملی‌حفاری اهواز به ثبت برسد.

در مسابقات گروه اول، مس کرمان با یک گل در خانه از سد پویندگان صنعت فجر شیراز گذشت؛ در روز استراحت پالایش نفت آبادانِ صدرنشین، بوتا پلاس ایرانیان با نتیجه پرگل 10-2 از سد هیات فوتبال رودان گذشت و فرهان ملارد در دوئلی فوق‌العاده جذاب موفق شد چیپس کامل مشهد را با نتیجه 7-6 شکست بدهد.

در گروه دوم لغو دو مسابقه باعث شد تا تنها یک دیدار برگزار شود و در آن مسابقه نیز پیکان تهران با برتری 7-2 از سد کیمیای اسفراین گذشت تا با کسب پیروزی به استقبال مرحله پلی‌آف برود.

نتایج هفته چهاردهم (پایانی مرحله گروهی) لیگ برتر فوتسال زنان:

مس کرمان 1-0 پویندگان صنعت فجر شیراز
چیپس کامل مشهد 6-7 فرهان ملارد
بوتا پلاس ایرانیان 10-2 هیات فوتبال رودان
مس رفسنجان 3-0 هیات فوتبال اصفهان (عدم حضور میهمان)
پیکان تهران 7-2 کیمیای اسفراین
ملی‌حفاری اهواز 3-0 پارس آرا شیراز (عدم حضور میهمان)

گفتنی است که با توجه به لغو 4 مسابقه در جریان برگزاری مسابقات ملی، قرار است در تاریخ 20 و 25 بهمن‌ماه مسابقات معوقه مرحله گروهی انجام و سپس برای برگزاری رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی برنامه‌ریزی انجام شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋