دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش جالب ستاره انگلیسی به مقایسه رونالدو و مسی

دکلان رایس، ستاره انگلیسی وستهام، واکنش جالبی به مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نشان داد.

واکنش جالب ستاره‌ انگلیسی به مقایسه رونالدو و مسی

به گزارش ورزش، کریستیانو رونالدو در آستانه 37 سالگی نیز کاملا آماده و سرحال به نظر می‌رسد؛ تا جایی که در طول این فصل بارها شاهد این موضوع بوده ایم که او با گل‌های خود منچستریونایتد را نجات داده است.

وقتی در یک برنامه گری نویل از دکلان رایس، ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه وستهام سوال کرد که اگر لازم باشد در لحظه ای تعیین کننده یک بازیکن را برای زدن ضربه انتخاب کند آن چه کسی است، گفت: " باید بگویم رونالدو. صد درصد رونالدو را انتخاب می کنم‌. پنالتی هایی که او در لحظات بزرگ، فینال های لیگ قهرمانان، تورنمنت ها به ثمر رسانده است. من صد درصد رونالدو را برای لحظات بزرگ انتخاب خواهم کرد."

واکنش جالب ستاره‌ انگلیسی به مقایسه رونالدو و مسی

همچنین وقتی از دکلان رایس در مورد مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سوال شد او در جواب گفت: "می دانید، این سوال بسیار سختی است، زیرا بدیهی است که کاری که مسی و کریستیانو رونالدو انجام داده اند یک چیز عجیب و غریب است، هیچ کس دیگر هرگز این کار را نخواهد کرد. در مورد مسی من فکر می‌کنم او کار فوق العاده ای در فوتبال انجام می‌دهد. او بسیار خاص است و فکر نمی‌کنم که دیگر چنین بازیکنی را ببینیم."

واکنش جالب ستاره‌ انگلیسی به مقایسه رونالدو و مسی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋