دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع دوباره فوتبال زنان با نتایجی باورنکردنی

شروع دوباره فوتبال زنان با نتایجی باورنکردنی

از جشنواره گل در بوشهر و بم تا تساوی در دربی اصفهان؛ شروع دوباره فوتبال زنان با نتایجی باورنکردنی؛ هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ظهر امروز با انجام 5 مسابقه پیگیری شد.

به گزارش ورزش بعد از تعطیلی یک ماهه رقابت‌های باشگاهی فوتبال زنان به واسطه برگزاری رقابت‌های تیم ملی فوتبال زنان در جام ملت‌های آسیا، ظهر امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان از سرگرفته شد و در رقابت‌های هفته هشتم، 5 مسابقه انجام و یک دیدار نیز معوق شد.

نکته مهم درباره نتایج هفته هشتم، ثبت پیروزی‌های عجیب و پرگل به سود تیم‌های استان کرمان بود؛ شهرداری سیرجان در بوشهر توانست سارگل قعرنشین را با 9 گل در هم بکوبد و با یک بازی معوقه نسبت به دیگر مدعیان خود را به رتبه دوم جدول رده‌بندی برساند.

تیم فوتبال زنان خاتون بم که صدرنشین رقابت‌هاست، در خانه و در شرایطی که چند مهره کلیدی این تیم به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار کادرفنی نبودند، ملی‌پوشان شهرکرد را گلباران کرد و با برتری 17 گله نتیجه‌ای تاریخی را به نام خود به ثبت رساند؛ خاتونی‌ها با این برتری با 21 امتیاز در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کردند.

شروع دوباره فوتبال زنان با نتایجی باورنکردنی

در مهم‌ترین مسابقه هفته، دربی استان اصفهان که در حضور مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان برگزار شد، برنده نداشت و نبرد شاگردان محمودی و شهبازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سپاهان به رتبه سوم جدول سقوط کند و ذوب‌آهن نیز در جایگاه چهارم باقی بماند.

در دیگر بازی‌های هفته هشتم لیگ فوتبال زنان، زارع باتری سنندج در کرج موفق به برتری 2-1 مقابل هیات فوتبال البرز شد؛ ملوان بندرانزلی هم در نیشابور موفق به ثبت کامبک شد و حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست داد؛ هم‌چنین دوئل پالایش گاز ایلام و همیاری آذربایجان غربی نیز با تصمیم سازمان لیگ معوق شد.

نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان:

ذوب آهن اصفهان 0-0 سپاهان اصفهان
سارگل بوشهر 0-9 شهرداری سیرجان
هیات فوتبال البرز 1-2 زارع باتری سنندج
خاتون بم 17-0 ملی پوشان شهرکرد
کیان نیشابور 1-2 ملوان بندرانزلی
پالایش گاز ایلام - همیاری آذربایجان غربی (معوقه)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋