دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسماعیلی فر:فوتبال سپاهان نزدیک به سطح اروپاست

اسماعیلی‌فر:فوتبال سپاهان نزدیک به سطح اروپاست

حضور من در تیم ملی مربوط به آقای اسکوچیچ است؛ اسماعیلی‌فر:فوتبال سپاهان نزدیک به سطح اروپاست؛ دانیال اسماعیلی‌‌فر معتقد است سپاهان با حضور نویدکیا و حمایت هواداران به روزهای خوب خود بازمی‌گردد.

به گزارش ورزش، دانیال اسماعیلی‌فر یکی از مدافعان راست شناخته شده فوتبال ایران است که در سپاهان، ذوب آهن و تراکتور بعنوان بهترین تیم های شهرستانی فوتبال ایران به میدان رفته و حالا امیدوار است که با درخشش زیر نظر نویدکیا نگاه ها را به خود جلب کند.

اسماعیلی فر در گفتگویی با برنامه ورزشگاه درباره شرایط تیم ملی و همچنین تیم سپاهان صحبت کرد. او معتقد هست همه مدافعان راست حاضر در لیگ برتر رقبای او برای حضور در ترکیب تیم ملی محسوب می‌شوند. اسماعیلی فر همچین می‌گوید سپاهان در نیم فصل دوم، امتیازات از دست رفته را جبران خواهد کرد.

* سعی می‌کنم نظر اسکوچیچ را جلب کنم
در ابتدا به آقای اسکوچیچ و کادر ایشان بابت صعودی که مقتدرانه و خیلی سریع بود، تبریک و خسته نباشید بگویم. همه فوتبالیست ها دوست دارند حداقل برای یک بار پیراهن تیم ملی را بپوشند. الان هم شرایط خوب است و هر بازیکنی که دعوت شود می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. من هم سعی و تلاشم را می‌کنم و بقیه مسائل به آقای اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی ربط دارد و هر وقت صلاح بدانند با تمام وجود بازی می‌کنم و هر وقت هم جزو نفرات لیست نباشم مثل دوره های گذشته بعنوان یک ایرانی با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا می‌کنم.

* سخت ترین رقیبم خودم هستم
همه دفاع راست هایی که در ۱۶ تیم لیگ هستند خوب هستند و فوتبالیست های ایرانی همه توانمند هستند. رقیب خاصی نیست که بگویم سخت ترین رقیب است چون همه رقیب ها خاص هستند چون همه تیم هایی که در لیگ حضور دارند خوب هستند و عملکرد خوبی دارند و نسبت به عملکرد تیمی که دارند، بازیکنان خوبی دارند و فکر می‌کنم سخت ترین رقیبم در ایران خوبم هستم چون باید هر روز بهتر از خودم باشم.

* نویدکیا به من آزادی عمل داده است
یکی از اتفاقات خوبی که در یک سال و نیم گذشته در سپاهان افتاده، نقش هایی است که آقای نویدکیا به من داده است. جا دارد از ایشان تشکر ویژه ای بکنم که آزادی عمل زیادی در حمله به من داده‌اند. فرقی نمی‌کند و نسبت به جایی که بازی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم اما وقتی از عقب اضافه می‌شوم خیلی راحت تر هستم چون احساس می‌کنم فضای بیشتری برای جدا شدن از زمین دارم و مساله ای که وجود دارد این است که تقریبا در همه بازی هایی که در سپاهان داریم، تیم ها عقب هستند و فضاها بسته است و بازیکنانی که از عقب اضافه می‌شوند چه من از راست و چه امید نورافکن از چپ می‌توانیم به تیم کمک کنیم و فکر می‌کنم این یکی از خصوصیات مثبت سپاهان بوده که در کنار دو دفاع چپ و راست خوبی که دارد، وینگر های خوبی دارم که فضاسازی خوبی برایمان می‌کنند که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

* کسی فکر نمی‌کرد با ۶۵ امتیاز قهرمان نشویم
ما امسال در چند بازی بزرگ مثل بازی با استقلال یا بازی هایی که مساوی شد خیلی بدشانسی آوردیم. فکر می‌کنم مساوی ها و باخت های بدموقع تمرکز تیمی را از ما گرفت و مقطعی از فصل را از دست دادیم و این باعث شد، رقیب هایمان مثل استقلال و پرسپولیس که تیم های خوبی هستند، با برد هایشان مقداری از ما جدا شوند اما باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و الان یک هفته است که تمریناتمان را برای نیم فصل دوم آغاز کرده‌ایم و عزممان را جزم کردیم که عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم. فکر می‌کنم می‌شود ۶ امتیاز را جبران کرد. اگر به جدول توجه کنید اگر سال گذشته کسی اول فصل می‌گفت با ۶۵ امتیاز قهرمان نمی‌شوید می‌خندیدیم اما دیدید که ما ۶۵ امتیاز گرفتیم و قهرمان نشدیم و فکر می‌کنم برای اولین بار در تاریخ بود و جذابیت های فوتبال ناشناخته بودن و غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است.

* از بحران خارج خواهیم شد
مطمئن باشید سپاهان تیم خوب و مجموعه قوی است‌. همه تیم ها بحران هایی دارند و بحران ما هم به این شکل بوده که خدا را شکر پشت سر گذاشتیم. اگر به بقیه تیم ها هم نگاه کنیم هرکدام به جهت های مختلف در بحران هایی قرار می‌گیرند که به مرور زمان از بحران ها خارج می‌شوند و مطمئن باشید ما هم از بحران خارج می‌شویم چون بازی های سختی پیش رو داریم و انتظارات هم از سپاهان خیلی بالاست.


* تفکر نویدکیا اروپایی است
ما در چند روزی که به تمرینات برگشتیم در حال آنالیز تمام بازی هایی که از دست دادیم هستیم تا عیب و ایرادهایمان را برطرف کنیم. اگر به بازی های لیگ توجه کنید می‌بینید که یکی از مدرن ترین و زیبا ترین فوتبال ها را ما اجرا می‌کنیم. تفکر آقای نویدکیا چه داخل و چه خارج زمین یک فوتبال حرفه ای نزدیک به سطح اروپاست و فکر می‌کنم معروف ترین جمله‌شان هم این بوده که من می‌بازم اما دوست ندارم مساوی شود. ما کمترین مساوی را دادیم برای اینکه برای برد به زمین می‌رویم و وقتی می‌خواهی تمام بازی ها را ببری ترس از شکست هم وجود دارد و اگر بدشانسی نبود ما الان می‌توانستیم صدر جدول باشیم، با توجه به اینکه موقعیت های زیادی خلق می‌کنیم و مالکیت توپ بالایی داریم و مطمئن باشید زیبا بازی کردن بالاخره یک جایی نتیجه می‌دهد و بد شانسی ها دست از سر ما برمی‌دارند و می‌توانیم به جایی که لیاقت آن را داریم برسیم.

*  استعفای نویدکیا تنش رسانه ای بود
من در تیم چیزی از استعفای نویدکیا نشنیدم و از طرف باشگاه ما کسی استعفا نداد و فکر می‌کنم تنش رسانه ای بود. سپاهان با وجود آقای نویدکیا همیشه آرامش دارد و فقط از هوادارانی که تا الان سنگ تمام گذاشتند و حمایت کردند، می‌خواهم به تک تک بچه ها و کادرمان اعتماد کنند و مطمئن باشند ما نتایج را جبران می‌کنیم و چیزی که لیاقت آنهاست، به آنها می‌دهیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋