دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معاوضه حردانی و آغاسی به سود کوین یامگا

بازگشت استقلال به دفاع چهار نفره؟؛ معاوضه حردانی و آغاسی به سود کوین یامگا؛ در صورت معاوضه عارف آغاسی و صالح حردانی فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم تیمش را با آرایش دفاع چهار نفره به میدان می فرستد.

معاوضه حردانی و آغاسی به سود کوین یامگا

به گزارش ورزش، سرمربی استقلال در نیم فصل اول از دفاع سه نفره استفاده کرد با این وجود گفته می شود در صورتی که نقل و انتقالات مورد نظر مجیدی در نیم فصل انجام شود و یک مدافع راست همچنین هافبک بازیساز ازبک را به خدمت بگرد مهره های لازم برای بازگشت به دفاع چهار نفره را در اختیار دارد.


در این صورت حردانی در کنار وریا غفوری توان بازی در پست دفاع راست را دارند ، ابوالفضل جلالی ، متین کریم زاده و جعفر سلمانی می توانند در دفاع چپ برای استقلال بازی کنند و در مرکز دفاع از بین یزدانی، مرادمند و دانشگر دو گزینه در ترکیب اصلی قرار می گیرند و یک بازیکن نیمکت نشین خواهد شد. این در حالی است که عارف غلامی هم در نیم فصل دوم می تواند آبی ها را به عنوان دفاع وسط همراهی کند و روزبه چشمی هم توان بازی در این پست را دارد.


همچنین در صورتی که حردانی و وریا به عنوان دفاع راست در ترکیب استقلال قرار بگیرند کوین یامگا به عنوان بهترین گل زن استقلال به دروازه حریفان نزدیک تر خواهد شد و به عنوان وینگر تخصصی راست توان هجومی استقلال را تقویت می کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋