دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوستعلی ؛ دومین لژیونر آکادمی کیا (عکس)

دوستعلی ؛ دومین لژیونر آکادمی کیا (عکس)

در تیم دوم لیگ برتر لهستان؛ دوستعلی ؛ دومین لژیونر آکادمی کیا (عکس)؛ امین دوستعلی، فوتبالیست جوان ایرانی، توانست نظر مساعد مربیان باشگاه پوگون یونان را جلب کند.

به گزارش ورزش، پوگون یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ لهستان به حساب می‌آید که تحت هدایت کوستا رونیاییچ عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.


این باشگاه که در حال تلاش است تا تیمش را بیش از پیش تقویت کند، در اواسط ماه ژانویه یادگار رستمی را از ایران به خدمت گرفت.


اما حالا مشخص شده که این بازیکن قرار نیست تنها ایرانی حاضر در این باشگاه باشد و امین دوستعلی نیز پنج شنبه عصر قراردادی را با پوگون به امضا رساند.

دوستعلی ؛ دومین لژیونر آکادمی کیا (عکس)


این بازیکن از آکادمی فوتبال کیا به لهستان رفته است. قرارداد او با باشگاه جدیدش تا تاریخ 30 ژوئن 2025 خواهد بود و حالا منتظر است تا در تیم ذخیره‌های پوگون در دسته سوم به میدان برود.


داریوس آدامزوک، مدیر ورزشی این باشگاه، در واکنش به جذب دوستعلی گفت:« ما خوشحالیم که مهدی مهدوی‌کیا این لطف را به ما کرد. این واقعیت که اولین شاگردهای آکادمی او به اینجا آمده‌اند باعث افتخار ما است. ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم. فکر می‌کنم که هر دو طرف بتوانند از این همکاری بسیار سود ببرند.»


دوستعلی عضو تیم ملی زیر 18 سال ایران است.

دوستعلی ؛ دومین لژیونر آکادمی کیا (عکس)


مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم المپیک ایران که البته ادامه همکاری او با این مجموعه هنوز روشن نیست نیز در این باره نوشته است:این مسیر (انتقال بازیکنان مستعد ایرانی به اروپا) ادامه خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋