دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رد ادعای رانگنیک از سوی لینگارد: استراحت نخواستم

رد ادعای رانگنیک از سوی لینگارد: استراحت نخواستم

جسی لینگارد، مهاجم منچستریونایتد، ادعای رالف رانگنیک مبنی بر این که کمی زمان خواسته تا ذهنش را مرتب کند رد کرد.

به گزارش ورزش،" لینگارد در هفته‌های اخیر شرایط چندان خوبی را در یونایتد پشت سر نگذاشته و به دنبال جدایی از این تیم بود اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در این تیم ماندگار شد.

این بازیکن ساعاتی پس از مطرح شدن دلیل غیبتش در دیدار جمعه شب برابر میدلزبورو در جام حذفی انگلیس از سوی رانگنیک، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به خبرنگاران گفت:« جسی از من و باشگاه درخواست کرد که اگر ممکن است چند روزی استراحت به او بدهیم تا بتواند تا بتواند ذهنش را مرتب کند. فکر می‌کنم او روز دوشنبه بار دیگر به تمرینات برمی‌گردد و پس از آن به عضو ثابتی از این تیم تبدیل خواهد شد.»

 

رد ادعای رانگنیک از سوی لینگارد: استراحت نخواستم

 

با این حال لینگارد با رد این اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی آلمانی مدعی شد که او در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد و در واقع این باشگاه بوده که از خواسته کمی استراحت کند.

این مهاجم در این باره نوشت:« باشگاه به من توصیه کرد که به دلایل شخصی کمی استراحت کنم و تعطیلی داشته باشم! اما ذهن من کاملا آماده و مرتب است و من همیشه وقتی به تیم فراخوانده شوم بازیکنی حرفه‌ای خواهم بود و تمام تلاشم را در زمین بازی برای یونایتد به کار می‌گیرم.»

گفته می‌شود لینگارد از اظهارات رانگنیک که مدعی شده او شخصا و علیرغم داشتن پیشنهاد از سوی نیوکاسل و وستهام خواهان ادامه حضور در یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شده نیز تعجب کرده است.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋