دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقدماتی جام جهانی بدون برگزاری بازی دوستانه

مقدماتی جام جهانی بدون برگزاری بازی دوستانه

رکورد جالب دیگر از تیم اسکوچیچ؛ مقدماتی جام جهانی بدون برگزاری بازی دوستانه؛ تیم ملی فوتبال ایران با انجام بازی با کره جنوبی و لبنان به کار خود در مقدماتی جام جهانی 2022 پایان خواهد داد. این دو بازی در حالی فروردین ماه برگزار خواهد شد که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است.

به گزارش ورزش، البته هیچ یک از این دو بازی برای تیم ملی جنبه تشریفاتی ندارد.در بازی با امارات هم این طور بود. در حالی که تیم ملی صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده بود با ترکیب اصلی راهی میدان شد و در نهایت هم با نتیجه یک بر صفر و با گل مهدی طارمی پیروز شد.

بر این اساس تیم ملی 4 فروردین در سئول با تیم کره جنوبی دیدار خواهد کرد و 5 روز بعد در تهران میزبان تیم لبنان خواهد بود و با برگزاری این دو بازی پرونده دیدارهای ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 بسته می شود.

جدا از صعود با اقتدار تیم ملی به جام جهانی و رکوردهای جالبی که تیم ملی از خود به جا گذاشته بد نیست بدانید تیم ملی از شروع بازی های مقدماتی جام جهانی تا پایان حتی یک بازی دوستانه هم برگزار نکرده و نخواهد کرد که این هم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم اسکوچیچ است. تیم ملی در اولین بازی پنج شنبه 11 شهریور دراستادیوم آزادی به مصاف سوریه رفت و این تیم را یک بر صفر شکست داد و همان طور که اشاره شد بازی پایانی هم 9 فروردین در استادیوم آزادی در برابر لبنان خواهد بود و در این بین تیم ملی حتی یک بازی دوستانه هم برای آماده سازی برگزار نکرد و تنها با برگزاری 3 تا 4 جلسه تمرین مهیای بازی با حریفان شد ودر بازی با کره جنوبی و لبنان هم شرایط به همین شکل خواهد بود و این می تواند در بازی های مقدماتی جام جهانی یک رکورد باشد.

اسکوچیچ به اردوی بلند مدت برای تیم ملی به خاطر بازی های رسمی اعتقادی ندارد و همین موجب شده در یکی دو فصل اخیر لیگ برتر تنها در روزهای فیفا تعطیل شود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد از آنجایی که بیشتر تیم ملی را لژیونرها تشکیل می دهند و این بازیکنان تنها 3 روز پیش از بازی رسمی در اردوی تیم ملی حاضر می شوند اسکوچیچ با برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی مخالفت کرد در حالی که دیگر حریفان حتی پیش از رویارویی با ایران بازی دوستانه انجام دادند. نمونه اش عراق که پیش از ورود به تهران برای انجام بازی برگشت در بغداد بازی دوستانه انجام داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋