دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا به جمع مشتریان ستاره یاغی یووه اضافه شد

بارسا به جمع مشتریان ستاره یاغی یووه اضافه شد

به نظر می‌رسد بارسلونا نیز قصد دارد به شکل جدی در تابستان برای جذب پائولو دیبالا اقدام کند.

به گزارش ورزش، قرارداد فعلی پائولو دیبالا با یوونتوس در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات بین دو طرف برای تمدید قرارداد به بن بست کامل خورده و دیگر هیچ امیدی برای ماندن ستاره آرژانتینی در بیانکونری وجود ندارد.

به دلیل مصدومیت‌ها و فرم ضعیفی که اخیرا پائولو دیبالا از خود به‌نمایش گذاشته، یوونتوس پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو به علاوه پاداش را از این بازیکن پس گرفت. در واقع یوونتوس اصرار داشت که مذاکرات را تا بعد از ژانویه به تاخیر بیندازد تا از رقم توافق با دیبالا کاسته شود.

بارسا به جمع مشتریان ستاره یاغی یووه اضافه شد

طبق گزارش جدیدی که اسپورت ایتالیا و توتومرکاتو وب منتشر کرده‌اند، همین مسئله باعث عصبانیت پائولو دیبالا شده و این بازیکن تصمیم نهایی خود را برای جدایی از یوونتوس در تابستان اتخاذ کرده و می‌خواهد به شکل رایگان این تیم را ترک کند.

از چلسی و پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان مهم‌ترین مشتریان پائولو دیبالا یاد شده در حالی‌که گفته می‌شود اینتر نیز به دقت شرایط جذب این ستاره آرژانتینی را بررسی می‌کند. با این حال اسپورت ایتالیا در گزارش جدید خود مدعی شده که بارسلونا نیز به جمع مشتریان دیبالا اضافه شده و قصد دارد به شکل جدی برای جذب رایگان او در تابستان تلاش کند. طی سال‌های اخیر نیز شایعاتی درباره علاقه بارسا به ستاره آرژانتینی وجود داشته و حالا به نظر می‌رسد که این مسئله رنگ و بوی جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋