دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شگفت انگیز بود که لواندوفسکی توپ طلا نگرفت

شگفت‌انگیز بود که لواندوفسکی توپ طلا نگرفت

رود گولیت:؛ شگفت‌انگیز بود که لواندوفسکی توپ طلا نگرفت؛ رود گولیت اسطوره فوتبال هلند معتقد است که رابرت لواندوفسکی مستحق دریافت توپ طلا بوده است.

به گزارش ورزش، بدون شک رابرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا طی سال‌های اخیر بوده است. او با نمایش های درخشان خود در ترکیب بایرن مونیخ و گل های زیادی که در ترکیب این تیم به ثمر رساند به باواریایی‌ها در راه کسب جام های زیادی که طی فصول اخیر کسب کردند کمک ویژه ای کرد.

سال گذشته مراسم توپ طلا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد، در حالی که بسیاری نسبت به این موضوع معترض شدند چراکه رابرت لواندوفسکی می‌توانست با شایستگی کامل این جایزه را از آن خود کند. با این حال عملکرد فوق العاده ستاره لهستانی در سال 2021 نیز ادامه داشت اما نهایتاً چندی پیش این لیونل مسی بود که بالاتر از لواندوفسکی توپ طلای هفتم خود را به دست آورد.

شگفت‌انگیز بود که لواندوفسکی توپ طلا نگرفت

هنوز هم انتقادات زیادی نسبت به مراسم توپ طلا در سال 2021 مطرح می‌شود و بسیاری معتقد هستند که این جایزه حق لواندوفسکی بوده است. رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند نیز به جمع این معترضان پیوسته و می‌گوید: "من لواندوفسکی را به عنوان یک بازیکن خیلی دوست دارم. فکر کردم او نهایتاً توپ طلا را می‌برد. شگفت آور بود که این جایزه به او نرسید. مایه تاسف است که لواندوفسکی در دوران مسی و رونالدو بازی می‌کند. من فکر می کنم که در سراسر دنیا به اندازه رونالدو و مسی از او قدردانی نمی‌شود و این حیف است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋