دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رقابت میلان با یووه و تاتنهام برای جذب ستاره رم

سه باشگاه میلان، یوونتوس و تاتنهام در تلاش هستند تا نیکولو زانیولو، ستاره رم، را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرند.

رقابت میلان با یووه و تاتنهام برای جذب ستاره رم

به گزارش ورزش، زانیولو به یکی از بازیکنان درخشان رم تبدیل شده و قراردادش با این باشگاه در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد اما ظاهرا مذاکرات برای تمدید این قرارداد با مشکل مواجه شده است.

تیاگو پینتو، مدیر این باشگاه، روز گذشته در کنفرانس خبری حاضر شد و صحبت‌هایی را درباره این بازیکن مطرح کرد که بیش از پیش به شایعات دامن زد. او مدعی شد که نمی‌تواند تضمینی درباره ادامه حضور زانیولو در ترکیب رم در فصل آینده بدهد.

بسیاری از منابع خبری ایتالیایی مانند اسکای اسپورت ایتالیا و روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شده‌اند که یوونتوس و تاتنهام دو گزینه اصلی جذب این هافبک هجومی در صورت تلاش رم برای فروش او در تابستان پیش رو هستند.

 

رقابت میلان با یووه و تاتنهام برای جذب ستاره رم

 

حالا اسپورت ایتالیا نیز خبر داده که میلان هم تماس‌هایی با نمایندگان و اطرافیان این بازیکن برقرار کرده و اعلام کرده که آنها نیز علاقمند هستند تا مذاکراتی را درباره شرایط زانیولو داشته و در آینده نزدیک پیشنهادی را نیز به او ارائه کنند.

این بازیکن 22 ساله پیش از این به اردوی تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شده و در هشت دیداری که پیراهن این تیم را برعهده داشته موفق شده دو گل نیز به ثمر برساند. این در حالی است که او از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد، در غیر این صورت می‌توانست آمار بسیار بهتری را به جای بگذارد.

زانیولو تا این جای فصل موفق شده در 26 دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای رم انجام داده چهار گل به ثمر برساند و پنج پاس گل نیز ارسال کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋