دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می شوم

حضور در بارسا رویایی است؛ رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم؛ پی‌یر امریک اوبامیانگ انتقال به بارسا را رویایی خواند و وعده زدن گل های فراوانی را برای این تیم داد. او هدفش فتح لیگ قهرمانان با آبی اناری‌هاست.

رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم

به گزارش ورزش، باشگاه بارسلونا که در ساعت پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با پی‌یر امریک اوبامیانگ قرارداد امضا کرده بود، سرانجام دیروز به‌طور رسمی از این مهاجم گابنی رونمایی کرد. بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، این مهاجم گابنی با امضای قراردادی سه و نیم ساله خود را تا سال 2025 به آبی‌واناری‌ها متعهد کرده است.

اوبامیانگ که قراردادش شب گذشته به‌طور رسمی توسط آرسنال فسخ شد، در قراردادش با باشگاه بارسلونا بند فسخ 100 میلیون یورویی وجود دارد و در کنار این بندی گنجانده شده است که او می‌تواند در تاریخ 30 ژوئن 2023 به‌صورت توافقی از این تیم جدا شود. گفته می‌شود شماره پیراهن «25» بارسا هم به این مهاجم گابنی خواهد رسید.

 

 

رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم

 

رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم

 

مراسم معارفه اوبامیانگ امروز با حضور خوان لاپورتا رئیس بارسا در نوکمپ برگزار شد و این دو در نشستی خبری نیز حاضر شدند.

 

ستاره گابنی در شروع صحبت هایش گفت:« بازیکن گلزن و سریعی هستم و می خواهم با گل هایم به بارسا کمک کنم. می خواهم برای بارسا گل های فراوانی بزنم و البته ترجیح می دهم به عدد خاصی در این زمینه اشاره نکنم. فکر می کنم بارسا تیمی است که می تواند در سال های بعد فاتح لیگ قهرمانان شود. فرصت خوبی برای من است تا این جام را به دست بیاورم. می خواهم کمک کنم بارسا به لیگ قهرمانان برگردد و این جام را ببرد. بارسا رفته رفته به اوج بر می گردد.»

 

 

رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم

 

 

فرم بدنی:« مدت هاست بازی نکرده ام ولی از لحاظ ذهنی آماده ام. شرایط بدنی ام نیز خوب است و مربی صلاح بداند برابر اتلتیکو بازی خواهم کرد. مربی به من گفته است که در پست شماره 9 بازی خواهم کرد. اگر در کناره ها به من نیاز باشد نیز مشکلی نخواهم داشت. در مجموع آماده ام.»

 

وضعیت دمبله در بارسا:« عثمان خوب تمرین می کند و به عنوان یک دوست، امیدوارم مشکلش با باشگاه حل شود و به یک راه حل خوب برسند. دوست دارم کنار او در بارسا بازی کنم. او را می شناسم و می دانم که چه بازیکن باکیفیت و فوق العاده خوبی است.»

 

 

رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم

 

 

وفق پیدا کردن با بارسا:« هر بازیکنی که به بارسا می آید طبعا باید خودش را با سبک این تیم وفق بدهد. مشکلی از این بابت ندارم. بازی های زیادی از بارسا دیده ام و می توانم سریع در این تیم جا بیفتم. تجربه بازی در لیگ برتر در این راه به من کمک خواهد کرد. بی تاب بازی برای بارسا هستم.»

 

انتقال به بارسا:« همیشه دوست داشتم روزی به لالیگا بیایم. این فرصت باورنکردنی بود و یک شانس بزرگ در زندگی ام. خوشحالم چون برای یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی خواهم کرد. اینحا از من استقبال گرمی شده و این مثل رویایی است که دوست ندارم از آن خارج شوم.»

قول به پدربزرگ برای بازی در رئال:« این یک مساله خانوادگی است. البته پدربزرگم هوادار اتلتیکو بود و از کودکی با او شوخی می کردم که به رئال خواهم رفت. خانواده ام خوشحالند که به بارسا پیوسته ام. پدربزرگم زنده نیست ولی مطمئنم که در آسمان ها خوشحال است که به بارسا ملحق شده ام. پیام های زیادی از خانواده ام گرفته ام و همه خوشحال هستند.»

رونمایی از اوبامیانگ؛ اینجا قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم

مشکلات با میکل آرتتا در آرسنال:« ماه های دشواری بود ولی فوتبال همین است. هرگز نمی خواستم به ضرر آرسنال کاری انجام دهم. گذشته ها گذشته و الان فقط به بارسا فکر می کنم. با آرتتال مشکل داشتم و او تصمیم گرفت مرا کنار بگذارد. در این مورد حرف زیادی برای گفتن ندارم. او از من راضی نبود و این موضوع الان تمام شده است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋