دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان نیم فصل برای سایپا و روانخواه در برف سنگین (عکس)

با امید به دنبال روزهای خوب در آینده؛ پایان نیم فصل برای سایپا و روانخواه در برف سنگین (عکس)؛ تیم فوتبال سایپا نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول را با 20 امتیاز به پایان رساند و حالا باید برای بازگشت دوباره به لیگ برتر عملکردی خیره کننده در نیم فصل دوم مسابقات داشته باشد.

پایان نیم فصل برای سایپا و روانخواه در برف سنگین (عکس)

به گزارش ورزش، یکی از دیدارهای هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان برگزار شد؛ جایی‌که تیم فوتبال سایپا به مصاف شهرداری همدان رفت و در حالی‌که شاگردان روانخواه در دقایق ابتدایی نیمه اول گلزنی کرده بودند، در ابتدای نیمه دوم گل خوردند تا تساوی در آخرین بازی نیم فصل دو تیم حاکم شود.


مصاف روز گذشته برای سایپا که در هوای سرد همدان پر از برف برگزار شد، هفتمین حضور امید روانخواه به‌عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی بود و او پس از تجربه دو تساوی، دو پیروزی و دو شکست، در آخرین بازی نیم فصل با یک امتیاز از همدان به تهران بازگشت.

پایان نیم فصل برای سایپا و روانخواه در برف سنگین (عکس)


مدیران سایپا که فصل را به مانند چند بازی پایانی فصل گذشته با سعید اخباری آغاز کرده بودند، در پایان هفته دهم و پس از شکست مقابل شمس آذر در قزوین تصمیم به تغییر در کادر فنی تیم گرفتند و امید روانخواه از مصاف با استقلال ملاثانی روی نیمکت این تیم خودروساز تهرانی نشسته است.


با حضور امید روانخواه تغییراتی در چینش نفرات سایپا ایجاد شده و این مربی طی هفته‌های اخیر از چندین بازیکن تیم‌های رده جوانان و امیدهای باشگاه نیز برای بهبود شرایط تیمش استفاده کرده و روز گذشته نیز در مصاف با شهرداری همدان این اتفاق رخ داد. با این حال روانخواه که سال گذشته تیمش با تنها یک گل اختلاف از لیگ برتری شدن باز ماند، به خوبی می‌‍داند که چقدر بازگرداندن سایپا به لیگ برتر در فصل جاری با توجه به اختلاف زیاد با صدر دشوار خواهد بود و هدف اصلی خود را روی اضافه کردن سایپا به به جمع مدعیان گذاشته تا در صورت تحقق این هدف بسیار مهم برای تیم خودروساز تهرانی که نیم فصل را در رتبه دوازدهم تمام کرد، به لیگ برتر هم پس از آن بتوان فکر کرد. البته این مربی روز گذشته در کنفرانس خبری با امیدواری زیادی حرف زد و گفت که اهالی فوتبال با سایپای متفاوتی در نیم فصل دوم روبه‌رو خواهند شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋