دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ارلینگ هالند یا به سیتی می رود یا لیورپول

ارلینگ هالند یا به سیتی می‌رود یا لیورپول

در اسپانیا فقط رئال؛ ارلینگ هالند یا به سیتی می‌رود یا لیورپول؛ رود گولیت اسطوره هلندی معتقد است مقصد بعدی ارلینگ هالند، لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش ورزش، ارلینگ هالند تا سال 2024 با بروسیا دورتموند قرارداد دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی او در تابستان پیش رو فعال می‌شود و همین باعث شده که رقابتی جدی بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب این بازیکن شکل بگیرد.

این بازیکن 21 ساله در این فصل هم به عملکرد درخشانش در ترکیب دورتموند  ادامه داده و موفق شده 23 گل در 20 بازی برای این تیم به ثمر برساند.

 

 

ارلینگ هالند یا به سیتی می‌رود یا لیورپول

 

 

رئال مادرید گزینه اصلی برای جذب این بازیکن به‌حساب می‌آید و گفته می‌شود که این بازیکن نیز مشتاق است تا پس از پیوستن کیلیان امباپه به این تیم، با او در سانتیاگو برنابئو هم‌بازی شود.

قرارداد‌ امباپه در پایان فصل جاری با پی‌اس‌جی به اتمام می‌رسد و این بازیکن فرانسوی آماده است تا به‌عنوان بازیکن آزاد به جمع بازیکنان رئال مادرید اضافه شود.

منچسترسیتی و یونایتد نیز در انگلیس خواهان جذب هالند هستند و گمانه زنی‌ها از حالا شروع شده است.

 

 

ارلینگ هالند یا به سیتی می‌رود یا لیورپول

 

 

رودگولیت اسطوره هلندی در مورد آینده هالند گفت:« اگر نظر مرا بخواهید، معتقدم هالند راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد. مقصد او در لیگ برتر، البته منچستریونایتد نیست و سیتی شانس بالاتری دارد. هالند قطعا بازی زیر نظر پپ گواردیولا را ترجیح می‌دهد. البته کار با یورگن کلوپ در لیورپول هم بسیار جذاب است. کلوپ در سال‌های اخیر عملکردی باورنکردنی و خارق العاده در لیورپول داشته و آرزوی هر فوتبالیستی است که برای کلوپ بازی کند.

هالند در اسپانیا؟ بله، احتمالش وجود دارد و فکر می‌کنم آنجا فقط رئال برای جذب او شانس دارد.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋