دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان ناگهانی حضور بختیاری زاده در خوزستان

پایان ناگهانی حضور بختیاری‌زاده در خوزستان‌

سهراب درخواست هیئت مدیره برای جدایی را پذیرفت؛ پایان ناگهانی حضور بختیاری‌زاده در خوزستان‌!؛ سرمربی جوان اما باتجربه باشگاه استقلال خوزستان بعد از اتمام نیم‌فصل نخست به‌صورت توافقی از هدایت آبی‌های اهواز کنار رفت.

مدیران باشگاه استقلال خوزستان یک روز پس از انجام هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول تصمیم به تغییر در کادر فنی خود گرفتند.

به گزارش ورزش روز گذشته پرونده نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران بسته شد و ملوان بندرانزلی توانست صدرنشین جدول رقابت‌ها در پایان نیم‌فصل اول باشد؛ یکی از تیم‌های اوج‌گرفته و موفق در این فصل لیگ یک، بدون‌تردید استقلال خوزستان بود که بعد از شروع ناموفق رقابت‌ها، در ادامه نیم‌فصل اول توانست نتایج درخشانی را بگیرد و خود را به جمع مدعیان اضافه کرد.

کسب 23 امتیاز از 9 بازی، رکورد ویژه شاگردان سهراب بختیاری‌زاده بود که آن‌ها را به جمع مدعیان اضافه کرد اما هفته‌های پایانی شرایط متفاوت برای آبی‌ها سپری شد و آن‌ها در 4 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی نشدند تا در نهایت نیم‌فصل اول را در موقعیت پنجم جدول با 27 امتیاز با امیدواری زیادی برای حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم به پایان ببرند.


با این حال دقایقی پیش خبری مبنی بر استعفای سهراب بختیاری‌زاده از هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلایل مسائل مالی منتشر شد، اما ماجرا چیز دیگری است و در جلسه‌ای که امروز بازیکن سابق تیم ملی با اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار کرده، آن‌ها مخالفت خود را با ادامه حضور این چهره در راس کادر فنی تیم اعلام کرده‌اند و بختیاری‌زاده نیز این درخواست باشگاه را قبول کرده و به همکاری خود با استقلال خوزستان پایان داده است.


سهراب بختیاری‌زاده در نیم فصل حضور خود روی نیمکت قهرمان لیگ برتر در دوره پانزدهم توانست رفته‌رفته انسجام خوبی به این تیم ببخشد و حالا باید دید باشگاه و بختیاری‌زاده در مصاحبه‌های خود چطور به این موضوع خواهند پرداخت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋